معرفی اقتصاد لیبرالی نتیجه ای جز فاصله طبقاتی ندارد/ طرح تحول اقتصادی کشور دلیلی برای اصلاح روند غلط گذشته است.


ساعت: 09:16
تاریخ انتشار: 1401/03/16
کد خبر: 1843861

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام رضا(ع):

حجت الاسلام باقری گفت: اقتصاد لیبرالی نتیجه ای جز فاصله طبقاتی نخواهد داشت و لازمه این اقدام مهم به عنوان جراحی اقتصادی دولت، تبیین نخبگان برای همراهی با مردم است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح توس; حجت الاسلام برهان باقری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا(ع) شب گذشته در جمع یاوران بسیجی صالحین گفت: ایشان حوزه اقتصاد لیبرال و سرمایه داری را دارند پس طبیعتا اقتصاد لیبرالی جز طبقاتی نتیجه دیگری نخواهد داشت. فاصله

وی افزود: سیاست هایی که در بانک ها اعمال می شود، سیاست های بانک جهانی است و فقط ظاهر توافقات اسلامی است، اما در عمل اجرایی نمی شود و طبیعی است که تبعات زیانباری برای اقتصاد کشور به دنبال داشته باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا(ع) با اشاره به اینکه علت مشکلات پایبندی به موازین اسلامی نیست، گفت: گفته می شود انجام شده است.

وی افزود: مقابله با سیاست های غلطی که برخی از کارمندان به آن عادت کرده اند مهم است. به همین دلیل است که این دولت برای مقابله با روندهای غلط گذشته اقدامات اساسی را در 7 حوزه آغاز کرده است.

حجت الاسلام باقری با بیان اینکه لازمه این اقدام مهم به عنوان جراحی اقتصادی دولت تبیین نخبگان برای همراهی با مردم است گفت: توصیه های قرآن کریم و تاکیدات معصوم(ع) نیز به این مشکل مربوط می شود و باید در این مسیر حرکت کنیم.

وی با تاکید بر لزوم تبیین طرح تحول اقتصادی کشور، افزود: در بحث جهاد، شبکه آموزش بسیج وظیفه دارد و قطعاً با بطن واقعیت ها روبروست، اقدام مشترک.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا(ع) ادامه داد: برای مقابله با اینگونه هجمه های گسترده به دشمن باید از همه فرصت های مردم، متولیان و نهادها در عرصه جهاد استفاده کنیم و هم افزایی و هم افزایی داشته باشیم. اقدام در جامعه

وی افزود: باید نقاط ضعف دشمن را برملا کنیم و مشکلات اقتصاد دنیا را بیان کنیم و برای موفقیت در عرصه دفاعی باید در عرصه تهاجمی و حرکتی موفق باشیم.

حجت الاسلام باقری خاطرنشان کرد: دشمن شخصیت و اندیشه های خاص امام خمینی (ره) را از بین برده است، بنابراین برای حفظ نظام اسلامی باید این منش و شخصیت والای امام (ره) را بازخوانی و تبیین کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید