معرفی نسل سوم صنعت آموزشی در ایران


ساعت: 23:08
تاریخ انتشار: 1401/03/08
کد خبر: 1842707

اجرا شده توسط موسسه آموزش عالی

موسسه آموزش عالی با تکیه بر مهارت های مبتنی بر دانش و ارائه نسلی جدید در آموزش و یادگیری، توانسته است در سال 2022 به یکی از 100 رهبر تحول آفرین جهان تبدیل شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ نشست خبری آموزش عالی بیان برتر روز یکشنبه 8 خرداد ماه با حضور دکتر حامد محمد حسینی موسس و رئیس هیئت مدیره و مهندس میلاد محمد حسینی موسس و مدیر عامل شرکت بیان برتر و با حضور گروهی از اهالی رسانه

میلاد محمد حسینی موسس موسسه بیان برتر با اشاره به جایزه بین المللی آموزش گفت: این موسسه در سال 2019 موفق به کسب رتبه برتر و دریافت هدیه بین المللی از موسسه گیفل آمریکایی شد و در بین 50 خلاق آموزشی قرار گرفت. سازمان های جهان.”

وی افزود: این روند تا سال 2022 ادامه داشت و موفق شدیم جایزه 100 نفر از رهبران تحول آفرین در صنعت آموزش را که در آمریکا اتفاق افتاد را از آن خود کنیم.

حامد محمد حسینی با اشاره به تاریخچه موسسه بیان برتر گفت: تا قبل از سال 2019 روی پروژه های متعددی کار کردیم که بیشتر آنها بر روی آموزش متمرکز است.


وی با بیان اینکه نسل جدید آموزش با همفکری کارشناسان موسسه بیان برتر بومی سازی شده است، گفت: گام به گام به دانش آموزان ارائه می شود. این پروژه بعدها گسترش یافت و به عنوان نسل جدید آموزش در دنیا معرفی شد و ایران هم اکنون در نسل دوم آموزش قرار دارد زیرا از ابزارها و سیستم های آموزشی برای تامین غذای مردم استفاده می کند.

برتر موسس بیان با اشاره به برترین جوایز بین المللی امسال گفت: در سال 2022 همزمان با شرکت در کنفرانس صنعت آموزش نسل دوم، ایده ها و طرح هایی را برای آموزش نسل سوم ارائه کردیم.

محمد حسینی با اشاره به اجرای طرح ها و پروژه های این موسسه گفت: ارائه نسل سوم طرح های آموزشی برای 12 هزار دانش آموز به صورت عملی انجام شد. بر این اساس در طول 11 سال فعالیت موسسه در زمینه آموزش زبان انگلیسی، دانش آموزان با این رشته به گونه ای آشنا می شوند که یادگیری زبان بخشی از تفریح ​​و زندگی آنها باشد و نه به عنوان یک کار خسته کننده برای دانش آموزان. .

وی افزود: در این سیستم افراد به صورت تصادفی با هم ارتباط برقرار می کنند و دانش آموزان مجبور می شوند گام به گام انگلیسی صحبت کنند و این امر یادگیری را تسهیل می کند. بنابراین، فضای سرگرم کننده آموزش زبان انگلیسی، بستر مناسبی را برای یادگیری آسان فراهم می کند. این ایده در هر نوع آموزشی در هنگام ثبت نام در کشور قابل استفاده است.

اما در سال 2022، زمان ارائه یک ایده جدید برای استفاده از یادگیری معکوس فرا رسیده است. بر این اساس افراد قبل از حضور در کلاس آموزش های لازم را می بینند و اصول اولیه آموزش خود را در طول کلاس تمرین می کنند. این آموزش از آموزشی که افراد در کلاس شرکت می کنند و سپس شروع به تمرین می کنند پیشرفته تر است.

وی با اشاره به فعالیت موسسه Top Expression در کشورهای اروپایی گفت: این موسسه دارای یک مرکز آموزشی و تحقیقاتی در لهستان است که تنها هدف آن ارائه پروژه های جدید و رساندن پیام خود به دنیاست. این موسسه در راستای توسعه یادگیری زبان های خارجی در تلاش است تا صنعت آموزشی کشور را به عنوان بستری برای حضور دانشمندان ارتقا دهد.

محمد حسینی با اشاره به لزوم توسعه ایده‌های نو در سایر بخش‌های آموزشی گفت: استفاده از ایده‌های نو و برتر تنها برای آموزش زبان انگلیسی نیست، بلکه به دنبال ارائه روشی نوین در آموزش هستیم. بر این اساس پیش بینی می شود در ماه های آتی از طرحی اساسی و مهم در این راستا رونمایی شود که با استفاده از ظرفیت سایر دانشگاه های فعال در این زمینه، آموزش های جدید را به سایر فعالیت ها گسترش دهد.

سخنگوی برتر بیان تاثیر سبک یادگیری را در آموزش موسسه برتر بیان کرد و خاطرنشان کرد: افرادی که در این موسسه ثبت نام می کنند سبک های یادگیری مناسب بر اساس آزمون های روانشناسی دریافت خواهند کرد.

برای اطلاعات بیشتر می توانید به سایت bayanebartar.org و یا در شبکه های مجازی Bayanebartar.official مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید