مقاومت اسلامی حوزه دفاع مقدس است


ساعت: 20:47
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۳
کد خبر: 1897478

مدیرکل حفاظت از آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی:

ریمی گفت: مهمترین محور در اجرای برنامه های هفته دفاع مقدس محتوا و تحقق جهاد تبیین شده است و باید نسل جوان و جدید جامعه را با حماسه ها و افتخارات دفاع مقدس آشنا کرد. و لذا تبیین جهاد با کمک روشهای خلاقانه و بدیع باید مورد توجه قرار گیرد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش دیار آفتاب؛ غلامرضا کریمی مدیر کل حفاظت آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی عصر امروز (چهارشنبه) در نشست ستاد بزرگداشت دفاع مقدس و مقاومت استان با موضوع از برنامه های هفته دفاع مقدس گفت: پاسداشت مقدس برای ملت ایران عزت و سربلندی به همراه داشت. و هشت سال پاسداری مظهر صفات ارزشمندی است که ملت ایران را در تاریخ جاودانه کرده است و امروز این فرهنگ نجات بخش الگویی برای سایر ملت ها می درخشد.

وی افزود: مقاومت اسلامی عرصه دفاع مقدس است چرا که شهید حاج قاسم سلیمانی معتقد بود که دفاع مقدس قله و جبهه مقاومت است و بنابراین در تبیین مفاهیم دفاع مقدس باید به مسائل مربوط به دفاع مقدس نیز توجه کرد. مکتب انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت.

سرهنگ کریمی با بیان اینکه برنامه های چهل و دومین سالگرد حراست در سراسر استان مرکزی با شعار «ما قوی هستیم» برگزار می شود، گفت: وجود دارد و همه دستگاه های اجرایی در این ستاد مسئول هستند.

وی در تشریح مهمترین برنامه های هفته دفاع مقدس در سال جاری گفت: با استماع بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی و همایش تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت در 30 شهریور با حضور ایشان، نیروهای مسلح نیروهای رژه، ایجاد نمایشگاه دفاع مقدس با 3 محور فضایی موزه دفاع مقدس، مسیر امیرکبیر و سایر شهرستان های استان، اجرای برنامه های فرهنگی و یادواره شهدا، همایش های استانی، تجلیل از سربازان، نشست های روایتگری عملیات، راه اندازی کتاب و ارائه سرود، نمایش و گروه های نمایشی از مهمترین برنامه ها در هفته دفاع مقدس است.

مدیر کل حفاظت و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی افزود: با توجه به بازگشایی مدارس، دانشگاه ها و حوزه های علمیه برنامه های ویژه ای در این مراکز مهم از زنگ مقاومت و یادواره های دانش آموزی تا جهاد تدارک دیده شده است. محافل توضیحی و همایش های علمی برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین برنامه های هفته دفاع مقدس در 10 شهریورماه رژه نیروهای مسلح است که با رژه خودروها و موتورسیکلت ها و اجرای سرود بسیجیان همراه خواهد بود.

سرهنگ کریمی تاکید کرد: مهمترین محور در اجرای برنامه های هفته دفاع مقدس محتوا و تحقق جهاد تبیینی است و باید نسل جوان و جدید جامعه را با حماسه ها و افتخارات دفاع مقدس آشنا کرد. و لذا جهاد تبیینی باید با استفاده از روش های خلاقانه و ابتکاری انجام شود

وی خاطرنشان کرد: ترویج فرهنگ حکومت داری، مقاومت، ایثار و ایثار، توانمندی و خودباوری از مهمترین رویکردهای برنامه های هفته دفاع مقدس است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید