مقاومت حق ماست


ساعت: 05:15
تاریخ انتشار: 1301/03/24
کد خبر: 1855803

گروه های مقاومت فلسطین دوشنبه شب در نشستی در غزه تاکید کردند که حق مقاومت در همه اشکال آن را دارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ خالد بتاش، یکی از اعضای دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در نشست خبری پس از نشست گروه های مقاومت فلسطینی، رژیم اشغالگر صهیونیستی را مسئول کامل جان اسرای فلسطینی در اعتصاب غذا در زندان های رژیم صهیونیستی دانست و گفت: این اسیران باید به آنها پایان دهند. بازداشت اداری و حق درمان زندانیان.

وی همچنین خواستار توسعه یک جنبش مردمی در حمایت از زندانیان به ویژه زندانیان اعتصاب غذا شد و تاکید کرد که گروه های فلسطینی پیگیر پرونده زندانیان هستند و تمام تلاش خود را برای بازگرداندن آنها به آغوش خانواده هایشان انجام خواهند داد.

یکی از اعضای دفتر سیاسی جهاد اسلامی همچنین تاکید کرد: جمعه آینده روز خشم علیه رژیم اشغالگر در همه جبهه ها خواهد بود.

ما موضوع شهرک سازی، مصادره زمین، اعدام در بیابان و کشتار وحشیانه مردم خود را دنبال می کنیم و بر موضع خود برای رد تلاش های اشغالگران برای تسلط بر کرانه باختری، بیت المقدس و همه مکان هایی که مردم ما در آن زندگی می کنند تأکید می کنیم. باتاش گفت.

وی افزود: رژیم صهیونیستی سکوت، عجز و ناتوانی جامعه جهانی را سرپوشی برای ادامه تجاوزات خود قرار داد.

یکی از اعضای ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین همچنین بر حق مردم فلسطین برای دفاع از حق مقاومت خود از جمله سالن عملیات مشترک و تسلیحات آن در کرانه باختری برای مقابله با تمامی حملات و جنایات اشغالگران تاکید کرد.

پیشتر حماس و جهاد اسلامی فلسطین عادی سازی روابط برخی از حاکمان عرب و رژیم صهیونیستی را محکوم کرده و تاکید کرده بودند که مقاومت تنها راه آزادسازی سرزمین فلسطین و حفاظت از مقدسات است و دشمن تنها زبان زور را می فهمد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید