مقایسه لیست کی روش و اسکوچیچ

استقلال و سپاهان بیشترین بازیکن را دارند.

در لیست جدید کی روش، استقلال و سپاهان هر کدام 6 بازیکن در تیم ملی دارند. نظم، رضایان، نورافکن، کریمی، سلمانی و موکانلو از سپاهان و حسینی، حردانی، جلالی، مهدی پور، محبی و کایدی از استقلال نمایندگان این دو باشگاه هستند.

دعوت نامه پنج پرسپولیسی.

کی روش همچنین بیرانوند، پورعلی گنجی، سرلک، صادقی و ترابی را از ترکیب پرسپولیس فراخوانده است تا سران لیگ برتر پنج نماینده در تیم ملی داشته باشند. گل گهر بعد از پرسپولیس دو تیم ملی با سهرابیان و خدابنده لو دارد. سامان فلاح از پیکان، رضا اسدی از تراکتور و مهدی حسینی از مس رفسنجان تنها بازیکنان دعوت شده از باشگاه های خود هستند.

عدم اشراف و بندگی; بازگشت رضایان و پورعلیگنجی

در مقایسه با آخرین لیست دراگان اسکوچیچ برای اردوی قطر و بازی با الجزایر، تغییراتی در لیست کارلوس کی روش محسوس است. با این حال سرمربی پرتغالی اسامی بازیکنانی را که هم اکنون در لیگ ایران مشغول به کار هستند، اعلام کرده است و در قسمت لژیونرها هنوز مشخص نیست چه کسانی را در نظر دارد.

سروش رفیعی هافبک پرسپولیس و عارف غلامی مدافع استقلال بازیکنانی هستند که در لیست تیم ملی برای دیدار با الجزایر و اردوی قطر حضور داشتند اما کی روش آنها را دعوت نکرد. از سوی دیگر رامین رضایان و مرتضی پورعلیگنجی مدافعان سپاهان و پرسپولیس شانس حضور دوباره در تیم ملی را پیدا کردند.

دعوت از بازیکنی که در تراکتور فلش زد.

رضا اسدی بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال پرسپولیس که عملکرد بسیار حساسی داشت و در پایان فصل در لیست مازاد این تیم قرار گرفت، پس از پیوستن به تراکتورسازی تبریز، عملکرد قابل قبولی داشت و چند گل نیز به ثمر رساند. گل های تاثیرگذار برای این تیم چگونه در لیست تیم ملی قرار بگیریم.

دانیال اسماعیلی فر; نه در لیست کی روش و نه در لیست اسکوچیچ.

دانیال اسماعیلی فر مدافع راست پرسپولیس یکی از بازیکنانی است که علیرغم نمایش های چشمگیرش در هفته های اخیر مورد توجه کی روش قرار نگرفته است. اسماعیلی فر که سال گذشته در سپاهان بازی می کرد در ترکیب نهایی دراگان اسکوچیچ برای دیدار با الجزایر قرار نگرفت و سرمربی کروات اعتقادی به سبک بازی او نداشت.

مقایسه لیست کی روش و اسکوچیچ

در پست دفاع راست رامین رضایان، مهدی شیری، صالح حردانی و احتمالا صادق محرمی (کرواسی دیناموزاگرب) مردان مورد نظر کی روش هستند.

شجاع خلیل زاده; ابهام اصلی لیست روش،

شاید ابهام اصلی در لیست حضور در بخش لژیونرها شجاع خلیل زاده باشد که هم اکنون در تیم الاهلی قطر بازی می کند. شجاع در دوره گذشته در لیست سیاه این مربی قرار گرفت اما در مقدماتی جام جهانی 2022 قطر با سرمربیگری اسکوچیچ یکی از مهره های کلیدی خط دفاعی ایران محسوب می شد. شجاع در این بخش رقبایی چون کنعانی زادگان، مجید حسینی، مرتضی پورعلیگنجی دارد و باید دید در این پست چه کسانی و چه تصمیمی خواهند گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید