مقصد بعدی گران ترین ستاره فوتبال

مقصد بعدی گران ترین ستاره فوتبال

پس از اینکه پاری سن ژرمن موفق شد قرارداد کیلیان امباپه را تا سال 2025 تمدید کند و مانع از انتقال او به رئال مادرید شود، رسانه های فرانسوی گزارش هایی مبنی بر تخفیف های این باشگاه به ستاره فرانسوی منتشر کردند که بر اساس آن این بازیکن می تواند به رئال مادرید منتقل شود. در مورد مربی تصمیم بگیرید، مدیر ورزشی تیم و لیست ورود و خروج باشگاه را تغییر دهید. به گفته برخی رسانه ها، در یکی از این موارد امباپه از مدیران باشگاه خواسته تا نیمار را در لیست فروش قرار دهند.

اکنون وبسایت گل گزارش داده که سران باشگاه پاری سن ژرمن مخالف فروش نیمار در نقل و انتقالات تابستانی پیشرو نیستند، البته به شرط دریافت پیشنهاد مناسب برای انتقال مهاجم برزیلی. نیمار در سال 2017 با قراردادی به مبلغ 222 میلیون یورو به پی اس جی بارسلونا پیوست و از آن زمان تاکنون 100 گل برای این تیم به ثمر رسانده و به او کمک کرد تا چهار عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند.

نیمار سال گذشته قرارداد خود را با پاری سن ژرمن تا سال 2025 تمدید کرد اما ماندن امباپه در این تیم می تواند آینده حرفه ای او را تحت تاثیر قرار دهد. ستاره 30 ساله قصد ندارد پارک دو پرنس را ترک کند، اما لوئیس کامپوس، مدیر ورزشی و مدیر جدید باشگاه، نگران است که بتواند مشکلاتی برای تیم ایجاد کند، بنابراین آنها در را برای او باز خواهند گذاشت. ترک کردن.

محتمل ترین مقصد نیمار در صورت جدایی از پاری سن ژرمن، بارسلونا خواهد بود، این در حالی است که در گذشته باشگاه های لیگ برتری از جمله منچستریونایتد نیز برای جذب این بازیکن ابراز علاقه کرده بودند.

دیدگاهتان را بنویسید