ملت؛ این است ستون فقرات انقلاب اسلامی و هدف اصلی دشمن / بازی دراز سرزمین جهاد و شهادت است.


ساعت: 16:44
تاریخ انتشار: 1401/02/16
کد خبر: 1836747

معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء (ص) در همایش بزرگ سالروز عملیات بازی دراز در سرپل ذهاب:

همایش بزرگ سالگرد عملیات بازی دراز با حضور مسئولان کشوری و لشکری، لشکری ​​و انتظامی، راهیان نور، خانواده معظم شهدا و اقشار مختلف مردم در اوج بازی دراز سرپلذهاب برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار علی شادمانی معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء(ص) در همایش بزرگ سالروز عملیات این بازی در سرپل ذهاب گفت: بازی سرزمین طولانی جهاد و شهادت است و با برکت خون شهدا و مظهر عشق، مردانگی و شجاعت است.»

وی افزود: در منطقه غرب کشور صدها نکته از بازی دراز داریم که مقاومت فرزندان این ملت غیور به خوبی نوشته و ثبت شد که البته در بازی طولانی مقاومت سربلند بود.

سردار شادمانی گفت: شهدا ندای خدا و ولی فقیه زمان خود را درک کردند و در برابر او، سینه خود را در برابر دشمنان خدا حفظ کردند و ایستادند و عمل کردند و شربت شهادت نوشیدند.

وی گفت: زندگی شهدا طبق آیات قرآن آسمانی و الهی و به دور از هر مرگی است و زنده وارد برزخ می شوند و از خداوند مژده می گیرند و چون جنگیده اند منتظرند. تا به راه خود ادامه دهند

معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء(ص) گفت: هر کشوری در مسیر تاریخی خود با مشکلات و اتفاقاتی مواجه است. اگر این اتفاقات بر سرنوشت مردم این کشور تأثیر بگذارد، مهم تلقی می شود و نقطه عطفی در تاریخ این کشورها محسوب می شود.»

وی افزود: بر این اساس جمهوری اسلامی ایران در چهل و سومین سال انقلاب با چهار واقعه بزرگ مواجه است و حادثه اول انقلاب اسلامی همه دستاوردها، حادثه دوم هشت سال پاسداری مقدس و حادثه سوم دستاوردهاست. از محور مقاومت و دفاع، حرمین و صلابت منطقه است.» این مال ماست و چهارمین حادثه ثبات و امنیت سیاسی در داخل و دستاوردهای داخل کشور است.

سردار شادمانی گفت: به فرموده مقام معظم رهبری جهاد امری واجب و عاجل است و همه باید به روشنگری و هوشیاری توجه کنند چرا که دشمن ناامید و شکست خورده معطوف ذهن شهدا و انقلابیون حزب الله و حاکمان و رزمندگان است. با تردید و تاریکی روبرو شود و راه دشمن را برای موفقیت در تخیلات خود گم کند.

وی گفت: ملت ستون فقرات انقلاب اسلامی و هدف اصلی دشمن است. ما عاشق او هستیم.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء(ص) تاکید کرد: کواسان، خرابکاران، اطلاعات، مهندسی چهار گروهی بودند که با تمام توان در میدان نبرد رشادت، استقامت و استقامت نشان دادند و سخت ترین کار را در جنگ انجام دادند. دادند.

وی ادامه داد: مهار قدرت نظامی، دفع تهدیدات و قدرت منطقه ای و امنیت و ثبات سیاسی در منطقه سه ارزش مهمی است که دستاوردهای مهم هر کشوری است.

لازم به ذکر است در نهایت حاج صادق آهنگران از مداحان کشوری دوران دفاع مقدس از رشادت ها و خون های ریخته شده شهدا تجلیل و یادآوری کردند و مردم با شهدا و امام راحل تجدید بیعت کردند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید