ملت ایران در حماسه 18 آذر تاریخ ساز شد/ دشمنان ضعیف تر از آن هستند که برای ایران قدرتمند کودتا کنند.


ساعت: 09:39
تاریخ ارسال: 1301/10/09
کد خبر: 1920689

فرمانده ارتش حضرت عباس (علیه السلام) رشد و پیشرفت کشورمان را به چالش کشید و گفت: امسال برای بزرگداشت یوم الله 18 آذرماه آماده می شویم که توطئه و جنگ تلفیقی دیگری با محوریت آمریکای جنایتکار و رژیم غاصب صهیونیستی برگزار شود. به طرز بدی شکست خورد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار غلامحسین محمدی فرمانده اصیل سپاه حضرت عباس(ع) در گفتگو با سبلان ما به سالروز حماسه 18 دی اشاره کرد و گفت: ملت ایران در دی ماه حماسه ای بزرگ و تاریخ ساز آفریدند. 9 سال 1387 و با بصیرت و معرفت پای انقلاب و ولایت ایستاد.

وی با بیان اینکه وحدت باعث رشد و پیشرفت کشور ما شده است، گفت: امسال در 9 دی ماه برای جشن یوم الله آماده می شویم که توطئه و جنگ ترکیبی دیگری با محوریت آمریکای جنایتکار و رژیم غاصب صهیونیستی با شکست شرم آوری روبرو شد. “

سردار محمدی عسل با اشاره به نقش رهبری در هدایت مردم برای مقابله با فتنه ها تاکید کرد: مردم ایران همواره نشان داده اند که پایبند به نظام و انقلاب هستند و در سخت ترین شرایط با خلق حماسه ها و حماسه ها در مقابل قیام ها ایستادگی کرده اند. حضور در صحنه ها

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در ادامه سخنان خود خطاب به دشمنانی که پیشرفت و امنیت ایران را نمی بینند، گفت: مردم ایران هرگز غیرت، عزت و ناموس خود را نمی فروشند و مطمئن باشید. که اگر چپ به این مرز و بوم نگاه کنی. آن را دور بریزید و به غارت کشور فکر کنید، پشیمان شدید.

وی با اشاره به حماسه تاریخی نهمین روز ملت ایران گفت: امسال نیز با حضور پرشور مردم مؤمن و شریف از این روز الهی یاد می کنیم و خطاب به دشمنان می گوییم; شما آنقدر ضعیف و ناچیز هستید که نمی توانید برای ما برنامه ریزی کنید زیرا اراده الهی ایران اسلامی را هدایت می کند.

سردار محمدی ماهیت شرایط سخت امروز غرب را یادآور شد و با بیان اینکه دشمنان در روزهای اخیر به فکر تفرقه، تفرقه، هرج و مرج و ناآرامی در کشور ما افتاده اند، اظهار داشت: امروز کشورهای غربی به دنبال جمع آوری زغال سنگ و هیزم هستند. زمستان سخت

وی به سیاست های شیطانی غرب به ویژه امپراطوری جعلی رسانه ای کشورهای مخالف غرب علیه ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: در این روزهای آشفتگی، ایران قدرتمند موفق شد موشک مافوق صوت را به آسمان پرتاب کند و نشان داد که استکبار قیام می کند. روندی تکراری هستند و ادامه خواهند داشت.» رهبر معظم انقلاب اسلامی گفتند: هرج و مرج و بی نظمی دشمنان در کشور به زودی مانند سال های گذشته فرونشانده می شود، بنابراین باید برای آینده ای قوی برنامه ریزی و زمینه سازی کرد. راه پیشرفت و پیشرفت کشور از طریق تحقق چشم اندازها.

این یادگار دوران دفاع مقدس، جنگ سایبری، جنگ بیولوژیک و جنگ نرم و شناختی را از جمله جنگ های دشمنان علیه ایران اسلامی برشمرد و گفت: گنجینه بزرگ دفاع مقدس حمایت از رزمندگان اسلام و بصیر و انقلابی است. ملت ایران در تهاجم بی امان دشمنان در مناطق مختلف.

سردار حضرت عباس(ع) جنگ های نیابتی، اطلاعاتی و سایبری دشمن را یادآور شد و گفت: در واقع ما انواع جنگ ها را تجربه کرده ایم و این تجربیات جدا از اینکه ما را قوی تر و متحدتر کرده است، ملت را قوی تر و بیشتر کرده است. ایران با ثبات قبلی قربانی توطئه های استکباری شده است.

وی همچنین به اتفاقات اخیر اشاره کرد و با بیان اینکه دشمن در قیام های اخیر از تمام توانایی های پنهان و آشکار خود استفاده کرد و با تمام توان به میدان آمد، گفت: و در این میدان دشمن برخلاف میل و بصیرت ایرانی شکست خورد. مردم خورد .

سردار محمدی عسل با بیان اینکه حماسه 18 آذر در تاریخ ملت ایران تداوم عمیق و عمیقی دارد، اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، کشور ما شاهد صحنه هایی بود که ملت ایران آزمایش های سختی را پشت سر گذاشت و آنها را به وجود آورد. بتواند مسیر پیشرفت و توسعه کشور را طی کند

وی از حماسه 18 آذر به عنوان ضامن تمامیت انقلاب اسلامی ایران یاد کرد و گفت: در 18 آذر انوار بصیرت الهی در دل مردم بود.

فرمانده معظم کل قوا حضرت عباس (ع) استان اردبیل شعار «روز نهم، میثاق مردم با رهبری، مقابله با جنگ ترکیبی دشمن» را به عنوان شعار ملی در گرامیداشت حماسه نهمین روز در سال جاری برشمردند. فاطمیون، بصیر و انقلابیون دارال ارشد اردبیل به پاس حضور پرشور و معنوی خود به مراسم بزرگداشت روز نهم یوم الله در مسجد جامع اردبیل و محل اجتماعات سراسر استان دعوت کردند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید