ملت ما دسیسه های دشمن را نابود می کند/ جوانان باید مراقب توطئه ها باشند

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار طنسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در برنامه تلویزیونی «یک و بیست» که در جوار قبر شهید حاج قاسم سلیمانی از آنتن زنده شبکه یک سیما پخش شد، گفت: اولین ویژگی حاج قاسم. ولایت مداری بود و روستا را چادر می دانست. دومین ویژگی سردار سلیمانی اخلاص این شهید و ایمان او به خدا بود. حق این مرد بزرگ شهادت بود و سرانجام به دست یزید زمان و شرورترین حکومت کشته شد.

وی با اشاره به نقش مردم در دوران دفاع مقدس افزود: در دوران دفاع مقدس بیش از 80 کشور به صورت علنی اعلام کردند که پشت صدام هستند. مردم ما زمانی که تحت شدیدترین تحریم ها بودیم در مقابل دشمن ایستادند. دشمن با توکل به خدا و تلاش مردم نتوانست حتی بخشی از خاک ما را فتح کند.

سردار تنسیری با اشاره به ندای رزمندگان ما به ائمه عطار (علیهم السلام) در دوران دفاع مقدس، تصریح کرد: ائمه عطار کشور ما را حفظ کردند، رزمندگان ما با دست خالی در مقابل دشمنی که مسلح بود ایستادند. دندان ها .

وی با اشاره به آسیب هایی که عده ای در اغتشاشات روزهای اخیر به اموال عمومی وارد کردند، افزود: امروز صداهایی شنیده می شود که خداوند جواب آنها را داده است. می خواهند نور خدا و نوری را که شهدا و حاج قاسم افروخته اند خاموش کنند. اما این شورش از بین خواهد رفت و ملت ما نیز این شورش را نابود خواهد کرد.

سردار تنسیری با اشاره به نزدیک شدن زمان افول استکبار یادآور شد: ملت ما درهم شکستن استکبار را خواهد دید.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمن را کور می نامند که می تواند کشور ما را محک بزند. جوانان و عزیزان ما باید عاقلانه عمل کنند. کومله و سایر تروریست ها اعلام کرده اند که به دنبال فروپاشی ایران هستند و ما باید هوشیار باشیم

وی با ابراز تأسف از درگذشت مهسا امینی گفت: این بانو (مهسا امینی) دختر ایران است و ما نیز معتقدیم که پرونده این بانو باید با دقت بررسی شود، اما نمی‌توانیم به تحقیقاتی که مربوط به کشور خودمان است اعتماد کنیم. خارجی ها را باور کنید

وی افزود: در زمانی که رئیس جمهور ما به نیویورک رفت و ما به عضویت شانگهای درآمدیم و تلاش می کنیم تحریم را خنثی کنیم، دشمنان چنین توطئه ای می کنند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران تصریح کرد: به جوانان عزیز توصیه می کنم هوشیار باشند. دشمن می خواهد هویت ایرانی جوانان را بگیرد. اینها پرچمی را می سوزانند که امروز نماد اسلام شده و روی آن لا اله الا الله نوشته شده است، جوانان بدانند.

دیدگاهتان را بنویسید