منابع عمومی جمعیت هلال احمر کشور 208 درصد افزایش یافت


ساعت: 19:57
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۱۹
کد خبر: 1902745

معاون حقوقی و امور استان های جمعیت هلال احمر کشور:

منابع عمومی جمعیت هلال احمر کشور در سال جاری نسبت به سال گذشته 208 درصد افزایش داشته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان مرکزی، علی درویش پور شامگاه شنبه در مراسم تکریم و معارفه رئیس جمعیت هلال احمر استان مرکزی افزود: منابع عمومی جمعیت هلال احمر استان مرکزی جمعیت هلال کشور در سال گذشته 13 هزار و 833 میلیارد تومان بود که امسال به 40 هزار و 655 میلیارد تومان افزایش یافت.

وی ادامه داد: سهم تملک ملک در بودجه سال گذشته 14 درصد و در بودجه امسال 19 درصد است.

معاون حقوقی و امور استان های جمعیت هلال احمر کشور خاطرنشان کرد: اعتبارات تملک اموال جمعیت هلال احمر کشور از 392 میلیارد تومان در بودجه سال گذشته با 501 درصد افزایش به 2400 میلیارد تومان افزایش یافت. که برای تعامل خوب این جمعیت با دولت محقق قابل توجه است

درویش پور افزود: بودجه ویژه جمعیت هلال احمر کشور نیز از 18 هزار و 555 میلیارد تومان در بودجه سال گذشته به 23 هزار و 370 میلیارد تومان در سال جاری افزایش یافته است.

وی ادامه داد: حضور جمعیت هلال احمر کشور در مجامع بین المللی و هیئت حاکمه بسیار ممتاز بود و در نشست اخیر که در ژنو برگزار شد، نقش جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون کمیته های صلیب سرخ بسیار موثر بود. .

معاون حقوقی و امور استان های جمعیت هلال احمر کشور خاطرنشان کرد: جمعیت هلال احمر کشور به دلیل خدمات بشردوستانه و 100 ساله فعالیت یکی از پنج جمعیت جهاد هلال احمر و صلیب سرخ است. فعالیت.
درویش پور ادامه داد: هدف اصلی جمعیت هلال احمر کشور حفظ سرمایه اجتماعی است و اکنون اعضای جمعیت هلال احمر می توانند با روحیه جهادی دوران درخشان این جمعیت را رقم بزنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی نیز در این دیدار گفت: دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف حاصل خون شهداست و شهدا این پیام را به ملت ایران دادند که همه اقوام می توانند حول محور ولایت فقیه جمع شوند و برای پیروزی بجنگند و برای سربلندی کشور تلاش کنند.

بهنام نظری افزود: امنیت جمهوری اسلامی در دو بعد داخلی و خارجی تعریف می شود و جمهوری اسلامی به برکت انقلاب اسلامی به یکی از تاثیرگذارترین نیروها در بعد خارجی در منطقه و جهان تبدیل شده است. ، رهبر معظم انقلاب و خون شهدا.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران در بعد داخلی اکنون در حال آرام کردن برخی فریب خوردگان است، این افراد جوانان و نوجوانانی هستند که به دلیل احساسات به خیابان ها آمدند و با کمک نیروی انتظامی این مشکل حل شد و امنیت و آرامش بازگشت. به داخل

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: بر اساس ماده 14 مدیریت بحران، جمعیت هلال احمر کشور به همراه وزارت علوم و آموزش و پرورش باید آموزش های تخصصی برای افراد مختلف را در دستور کار خود قرار دهند. مردم.

نظری افزود: مدیریت بحران چهار مرحله دارد و جمعیت هلال احمر در سه مرحله حساس نقش اساسی دارد و این جمعیت نماد دولت در خدمت مردم در مدیریت بحران است.

وی خاطرنشان کرد: اکثر افراد جامعه، مسئولان و خبرنگاران نیازمند آموزش مدیریت بحران و بلایای طبیعی هستند و هلال احمر نقش مهمی در ارائه آموزش به این افراد دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی، هوشمندسازی تاسیسات دپو و ارائه خدمات به مردم در هنگام حوادث را یکی از نیازهای اساسی جمعیت هلال احمر کشور خواند و گفت: هوشمندسازی نقش مهمی ایفا می کند. نقشی در افزایش ارائه خدمات از این موسسه دارد.

نظری یادآور شد: با توجه به قرار گرفتن استان مرکزی در مسیر بزرگراه شمال به جنوب و شرق به کشور عربی و این استان جزء سه استان برتر کشور از نظر تلفات جاده ای ایجاد هوا می باشد. اورژانس یکی از نیازهای اصلی این استان است.
رئیس جمعیت هلال احمر استان مرکزی نیز در این جلسه گفت: این استان علاوه بر صنعتی بودن از جمله استان هایی است که ظرفیت خوبی در زمینه نیروی انسانی جوان دارد.

علیرضا شهرجردی افزود: پوشاک هلال احمر در هر منطقه فقیرنشین مایه امیدواری مردم این منطقه است.

وی ادامه داد: ارتقای سیستم امداد و نجات، افزایش حضور پزشکان داوطلب در جمعیت هلال احمر از برنامه های جمعیت هلال احمر استان مرکزی است.

در این جلسه با حضور معاون حقوقی و امور استان های جمعیت هلال احمر کشور، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی و برخی از مدیران استانی این استان، عبدالکریم شعبان زاده تدیم و علیرضا شهرجردی به عنوان رئیس جمعیت هلال احمر آن استان معرفی شد.

دیدگاهتان را بنویسید