من او را ندیدم، حتی تلفنی هم صحبت نکردم!

ساعت: 20:44
تاریخ انتشار: 1301/10/30
کد خبر: 1923421

وزارت ورزش هر روز برای فدراسیون تکواندو برنامه ریزی می کند!

رئیس فدراسیون تکواندو از بی توجهی وزیر ورزش به تکواندو انتقاد کرد و گفت: نه با وزیر ورزش ملاقات کرده ام و نه تلفنی صحبت کرده ام!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو با انتقاد شدید از وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: متاسفانه هنوز قرارداد مالی را با وزارت ورزش امضا نکرده ایم. من از آقای سجادی شکایت دارم. از روزی که حکم را گرفتم او را ندیدم. در مراسم ها فقط از راه دور با هم احوالپرسی می کردیم و نمی توانستیم کنار هم بنشینیم و درباره فدراسیون تکواندو صحبت کنیم.

رئیس فدراسیون تکواندو گفت: همه مدال های بچه های ما مشخص است. آنها اصلاً من را نمی خواهند، بلکه دو قهرمان من را می خواهند. تیم بانوان کشورمان برای اولین بار قهرمان آسیا شد. چطور آقای وزیر هرگز این بچه ها را ندیده است؟ چرا هیچ وقت به فدراسیون تکواندو نرفت؟ چطور حتی یک بار با من تلفنی صحبت نکرد و گفت آقا دستت درد نکنه آقا مبارکت باشه آقا اشتباه کردی آقا کار بدی کردی خوب کار کردی. شغل» اما هر روز وزارت ورزش برای فدراسیون تکواندو برنامه ریزی می کند!

وی تصریح کرد: اصلا مربوط به هادی سای نیست. بالاخره آقای وزیر وقتی می خواهد حساب و کتاب بدهد چطور با مدال های تکواندو شروع می کند؟ چطور یک ورزشکار از هواپیما پیاده می شود و مستقیم به نخست وزیری می رود و وقتی تیم تکواندوی بانوان برای اولین بار قهرمان آسیا شد، هیچکس جایزه نداد و تشویق نکرد؟

دیدگاهتان را بنویسید