من عادت دارم با تمام وجودم کار کنم و بازنده نباشم / بعضی ها با جنجال می خواهند بوم را کم و زیاد کنند!


ساعت: 00:44
تاریخ انتشار: 1401/03/09
کد خبر: 1842447

سرمربی تیم فوتبال هواداری گفت: متاسفانه فوتبال ما مرزها و ابعاد خود را از دست داده است، یعنی اصلاً نگاه نمی کنیم که از کجا شروع کردیم و از کجا آمدیم و چگونه وارد این فوتبال شدیم. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رضا عنایتی سرمربی بعد از شکست دو بر صفر تیمش مقابل گل گهر به دلیل اخراج نشدن به نشست خبری برود اما در پایان این دیدار در جمع خبرنگاران گفت: در شرایطی که تیم ما در موقعیتی قرار دارد. جدول، حفظ انگیزه بازیکنان بسیار دشوار است. همین بی انگیزگی بازیکنان باعث شد که بازنده باشیم. ما هم به تیمی باختیم که مربی باتجربه و پرافتخاری روی نیمکت دارد. شاگردی ایشان هم برای من افتخار بود. به تیم گل گهر تبریک می گویم و امیدوارم همچنان موفق باشند. در این دیدار تجربیاتی به دست آوردیم که می توانیم از آن برای بازی آخر این فصل و فصل بعد استفاده زیادی کنیم.

وی افزود: بازیکنان باید یاد بگیرند که تا روز آخر با فداکاری برای باشگاه و با انگیزه کار کنند. بازیکنان تیم ما بی انگیزه بودند و سعی کردم در این چند روز به آنها انگیزه بدهم. با این حال، تیم هواداران برای اولین فصل خود در لیگ برتر فوق العاده بود. فاکتور اول یکی دو مسابقه ما، همه فوتبالدوستان از تیم ما و عملکرد و بازی که انجام دادند راضی بودند. خدایا کمک کن بازی آخر را با انگیزه انجام دهیم.

عنایتی در مورد اینکه آیا مدیریت این تیم در فصل آینده تغییر خواهد کرد یا خیر، گفت: یک فصل با باشگاه قرارداد داشتم و قراردادم به پایان می رسد، باید ببینیم پیشنهاد چه خواهد بود. در 2-3 روز آینده صحبت خواهیم کرد. بیشتر از همه عادت کرده ام که بازنده نباشم و سخت کار کنم و شرایط برای من و تیمم برای پیشرفت فراهم است. . این سوال بسیار مهمی است ما این را در 2-3 روز آینده حل خواهیم کرد. ما تعطیلات زیادی نخواهیم داشت، اما ببینیم چه می شود.

سرمربی با بیان اینکه روی نیمکت گلگوتا به شما و نیمکت تان بی احترامی می شود، گفت: درگیری وجود نداشت، به طرف مقابل نمی گویم اما همه حد و اندازه خود را بدانند. من در مورد کسی صحبت نمی کنم. کسانی که در فوتبال هستند من و دیگران را می شناسند. این که وقتی یک قلعه جدید روی نیمکت می نشیند، یک دنیا برای من ارزشمند است. فکر کنم کمک امیرخان به قاضی چهارم اطلاعات غلط داد. اما وقتی امیرخان به قاضی چهارم رسید کمی دیر بود. آنها به حرف های من تکیه کردند و چیزی گفتند که من را خیلی عصبی کرد. طرف او هم فهمید که باید یاد بگیریم ببینیم چه کسانی جلوتر از ما هستند، متأسفانه مرزها و ابعاد فوتبال ما از بین رفته است، یعنی اصلاً نگاه نمی کنیم از کجا آمده ایم و از کجا آمده ایم و چگونه آمده ایم. وارد این فوتبال شد و چه کسی از ما جلوتر است. .

وی افزود: وقتی دیدم امیر کالا نوی آنجاست نتوانستم هیچ ادعایی داشته باشم. اونی که اون طرف هم ایستاده باید ببینه کی جلویش هست. اینها را باید یاد گرفت. سر و صدا نمی کنیم، اینجوری معروف شویم و کم و زیاد کنیم!

عنایتی در پایان درباره آشتی با نیمکت حریف گفت: بازیکنانم در رختکن می دانند که ممکن است 2-3 دقیقه عصبانی باشم اما وقتی آخرین سیگنال به صدا در می آید باید همه چیز را فراموش کنیم، حالا خوشحالم و خندان. من به خانه می روم و بهبود می یابم و فردا خندان تمرین می کنم. به بازیکنانم هم گفتم که وقت دارید تمام انرژی خود را در 90 دقیقه بگذارید، اما بعد از آخرین علامت داور، بروید عشق بازی کنید و به خانه بروید و عصبانی نشوید. شاید یک شب با خودش می گفت کاش این کارها را نمی کردم، بهتر بود، اما اصلاً بیرون رفتم، همه چیز اوکی است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید