من همچنان به قولم وفادارم؛ تیم ملی تنهاست/ تغییر ترکیب به نفع فوتبال ایران نیست


ساعت: 08:50
تاریخ انتشار: 1301/03/24
کد خبر: 1855827

ما در هوای بد به قطر رفتیم و همه مزارع زیرکشت بود.

کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: درست است که در همه دیدارها پیروز شدیم و نتایج خوبی کسب کردیم اما همه فکر می کردند تیم ملی مشکلی ندارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ احسان حاجی صفی، کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان پس از بازگشت کاروان ایران از قطر به تهران گفت: اگر بخواهیم درباره مشکلات صحبت کنیم، حرف های زیادی وجود دارد. جلسه خوبی با وزیر ورزش داشتیم و ایشان قول بهبود شرایط را دادند. ما یک فیفادی خوب را از دست دادیم که می توانست سه چهار بازی خوب انجام دهد. کمی مشکل سیاسی وجود داشت و نمی توانستیم بازی هایی را که دوست داشتیم انجام دهیم. جلسه خوبی با سجادی داشتیم و قول دادند این مشکلات را برای فیفادی بعدی حل کنند.

وی ادامه داد: هوا گرم و گل آلود بود اما مشکل اتوبوس روز اول بود. فدراسیون تا جایی که می تواند کار می کند و فکر می کنم مشکل این بود که قطر برای ما اتوبوس فرستاد. روز بعد درستش کردند. مشکل زمین هم وجود داشت. ما در قطر آب و هوای بدی داشتیم و تمام سطوح جام جهانی در حال ساخت بود. بدشانسی ما همین بود.

حاجی صفی گفت: زمانی که تیم در مشهد بود، گفتم خوشحالی ما تمام شده و باید منتظر جام جهانی باشیم و یک اردوی قوی و چند بازی دوستانه برای اردوی بعدی فراهم کنیم. متاسفانه مشکلاتی وجود داشت. مشکلات سیاسی از یک سو و مشکلات دیگر از سوی دیگر وجود داشت. بیش از نیمی از زمان را انجام دادیم.

کاپیتان تیم ملی با بیان اینکه تیم ملی تنهاتر شده است اذعان داشت: همچنان به قولم پایبند هستم. بعد از دیدار آقای سجادی ما را تشویق کردند اما گفتم در دور اول در بحرین همه ناامید شده بودند و شرایط سخت بود. 10 روز در کیش بودیم و همه مسئولان آمدند و ما را تشویق کردند، اما وقتی به دور بعد رفتیم، هیچ عزیزی از تیم حمایت نکرد.

وی افزود: درست است که در همه دیدارها پیروز شدیم و نتایج خوب بود اما همه فکر می کردند تیم ملی مشکلی ندارد. تیم ملی تنها بود و بعد تنهاتر شد. ما سریع ترین صعود را داشتیم و هیچکس از ما حمایت نکرد. در رختکن فقط آقای محبر را دیدیم که بعد از صعود آمدند و قول هایی دادند که تاکنون عملی نشده است. دیشب جلسه خوبی داشتیم و ما را تشویق کردند که بعد از اردوی بعدی به حالت عادی برگردیم و اردوی خوبی داشته باشیم.

حاجی صفی در خصوص بازی با الجزایر تاکید کرد: بازی خوبی مقابل الجزایر داشتیم اما قبول داریم که بدترین بازی را برای تیم انجام دادیم و نمی توانیم خودمان را گول بزنیم. ضعف 100 درصدی در اردوی بعدی. قول می دهیم شرایطمان برای جام جهانی بهتر شود.

او گفت: همیشه انتقاداتی از اسکوچیچ وجود دارد، چه اسکوچیچ باشد و چه مربیان دیگر. ما این انتقادات را می پذیریم. با 5 ماه مانده به جام جهانی نمی توانیم ستاد را عوض کنیم. باز هم این تصمیم با فدراسیون و وزیر ورزش است. ما به عنوان بازیکن نمی توانیم تصمیم بگیریم، اما فکر نمی کنم به نفع تیم باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید