من پرسپولیس هستم “6 آتش”

من پرسپولیس هستم

سپر حیدری که یکی از گزینه های اداره آکادمی باشگاه پرسپولیس بود اما در نهایت توسط محسن خلیلی برای این عنوان انتخاب شد، در این رابطه گفت: بستگی به کدام «ز» دارد که گزینه را بنویسند. همه گزینه ها رسمی بود. پرسپولیس سال هاست که از عدم مدیریت خوب رنج می برد. گاهی مدیران خوبی آمده اند اما کسانی که آمده اند طوری کار می کنند که (حرفش نیمه کاره بماند) …

حیدری که در تهران اسپورت صحبت می کرد، ادامه داد: من کاری به مرد ندارم. سال گذشته مدیر فرهنگستان (محسن خلیلی) نتایج بسیار ضعیفی کسب کرد. مکان اشتباهی برای کار بود. باز هم همین مدیر را تا زمانی که سابقه تحصیلی نداشته باشد نگه می داریم. او بازیکن بزرگ و قابل احترامی بود، اما در بحث اصلی او را منتقل می کنیم.

پیشکسوت پرسپولیس با بیان اینکه انتخاب خلیلی توسط رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس به ماجرای هر دوی آنها در باشگاه سایپا برمی گردد، گفت: اگر قرار بود این انتخاب آنها باشد چرا از بقیه برنامه گرفتند؟ من را از دبی به تهران بردند و به من گفتند که برنامه شما خوب است. صحبت کردیم و گفتند چه برنامه خوبی داری. در ابتدا گفتم اگر گزینه خود را انتخاب کرده اید، دیگر با من صحبت نکنید. هلیلی حتی مربیان تیم های پایه را انتخاب کرده بود.

حیدری خاطرنشان کرد: نزدیک به 10 سال است که به صورت آکادمیک فعالیت می کنم. ساختن آکادمی بزرگ در باشگاه الوصل سخت است، اما من هم کار می کنم و هم درس می خوانم. من الان این کار را نمی کنم. بقیه پیشکسوتان که در آکادمی کار می کردند. این آقا (خلیلی) حتی بدرفتاری کرد. او مدرسه فوتبالی به نام پرسپولیس ساخت، نه به نام خودش، بلکه به نام پرسپولیس. مدیر آکادمی نمی تواند مدرسه فوتبالی به نام پرسپولیس را اداره کند. همه این را می دانند.

وی همچنین از حضور مربیان پایه سایر باشگاه ها در تیم های اصلی پرسپولیس خبر داد و افزود: این بزرگترین توهین تاریخ به پیشکسوتان پرسپولیس است که به سرمربی امید و جوانان این باشگاه می آوریم. از پیکان و سایپا.» این فاجعه است باشگاه پرسپولیس این همه افسانه دارد محمد پنجعلی هم درست می گوید این توهین به پیشکسوتان است فقط چون پرسپولیس در رده سنی قهرمان نیست می خواهند برای قهرمانی در لیگ قهرمانان دست به کار شوند. اصول اولیه پس دو مربی از باشگاه های دیگر 10 بازیکن آورده اند، پس همه بازیکنانی که در سالن نیستند باید حذف شوند تا بازیکنان قوی تری بیاورند تا نتیجه بگیرند؟به چه قیمتی؟

پیشکسوت پرسپولیس با بیان اینکه حتی برای استقلال هم امکان ندارد مربیان سایر باشگاه ها را در تیم های اصلی خود به خدمت بگیرد، بر احتمال دادن پست جدیدی به محمد پنجعلی در آکادمی برای سرکوب اعتراضاتش تاکید کرد: آیا این امکان وجود دارد؟ در یک آکادمی باید یک تصمیم گیرنده وجود داشته باشد. آنها برای جلب رضایت همه برنامه ریزی کرده اند. یکی مدیر آکادمی است و باید تصمیم بگیرد. در حرفه خود هم به من گفتند که می توانیم بازرس بگیریم. آیا مالیات است؟ آیا می شود به یحیی گل محمدی گفت از تو جدا می شویم اما سرمربی دیگری را می گذاریم؟ من به عنوان یک پرسپولیسی وظیفه دارم به مردم اطلاع رسانی کنم. من دنبال موقعیت نیستم من در تهران و امارات آکادمی دارم و نیازی به پول ندارم. همه اش به نام من بود

حیدری گفت: بروید ببینید صاحب مدارس فوتبال پرسپولیس کیست؟ آیا رئال مادرید مدرسه فوتبال خود را به کسی می دهد؟ خیلی ها اصلا باشگاه پرسپولیس را اجاره نمی کنند یا اگر هم اجاره می دهند مبلغ کمی است. من پرسپولیس «6 آتش» هستم. اگر دنبال موقعیت بودم زودتر این کار را می کردم. این را می گویم چون دلم می سوزد. آنها در صدد تخریب آکادمی و حمایت پرسپولیس هستند. مدتی است که بازیکنی از جوانان و امیدهای تیم بزرگسالان را نمی بینیم که بیاید خودش را ثابت کند، چون اصلا بازیکن نداریم.

دیدگاهتان را بنویسید