مهدی رحمتی از عدم رسیدگی به پرونده ها و شکایات گلایه دارد

مهدی رحمتی از عدم رسیدگی به پرونده ها و شکایات گلایه دارد

مهدی رحمتی پس از تساوی مقابل نساجی در هفته بیست و پنجم لیگ برتر در نشست خبری حاضر شد و گفت: اگر بخواهم درباره بازی تیممان صحبت کنم، آنهایی که بازی را ندیده اند می گویند شکرگزار هستند و به خود می بالند. “فکر می کنم اگر کارشناسان فوتبال در دو بازی اخیر در مورد تیم ما صحبت کنند، همه چیز را خواهند گفت. تیمی که می تواند در دو تا 90 دقیقه روی 17-18 موقعیت گل ایجاد کند و 6 شوت به دروازه بزند و کمی گل بزند. موقعیت حریف، فوتبال قابل قبولی ارائه کرده است.

او گفت: من فقط می خواهم در مورد بازیکنانم صحبت کنم. بعد از بازی به رختکن رفتم و از همه آنها تشکر کردم. درود بر آنان؛ نانی که سر سفره پدر و مادرشان خورده بودند واقعا حلال بود که با این غیرت و غیرت بازی می کنند و تمام خواسته های ما را روی زمین برآورده می کنند. امروز به تساوی رسیدیم و همه در رختکن ناراحت بودند چون نتوانستیم سه امتیاز را بگیریم اما من از آنها تشکر کردم و به همکاری با این تیم افتخار می کنم.

من دوست دارم همه چیز فوتبال باشد و این برای من بسیار مهم است.” فکر می کنم در هجده قدمی با آقای فاخرالدینی جلسه ای بود، وقتی از ایشان خواستم آب بخورید ایشان با شما ملاقات کردند و ایشان گفتند نه آقا سید. واقعا باید به داشتن چنین بازیکنی افتخار کرد. شاید دیگران بگویند ول کن اما این بازیکن نشان می دهد نانی که برای زن و بچه اش سر سفره می آورد حلال است و من به داشتن این تیم افتخار می کنم. شاید یکی از خوش شانسی های من این بود که خدا سرنوشتم را رقم زد تا به این مجموعه بیایم و در کنار این بچه های پسر باشم و این بار خوب راه بروم. کلمه مرد واقعاً شایسته آن است.

رحمتی درباره جو ورزشگاه در بازی امروز گفت: مردم ما می فهمند و فهیم هستند. اتفاقاتی در حال رخ دادن است که نه فوتبال ما را زیبا می کند، نه برگزارکنندگان مسابقات و نه سازمان لیگ. در دربی 3-2 که آقای فغانی من را اخراج کرد، آمدیم رختکن و بعد از بازی که تماشاگران رفتند و من به خانه رفتم و زنگ زدم و بچه ها در را باز کردند، دو سه ساعتی از بازی گذشته بود. بازی و همسرم در را باز کرد و گفت 4 جلسه محروم شدی اما آیا مسئول اتفاقات بازی استقلال در جام حذفی، مس کرمان و اتفاقات بازی ما بودی؟ این اتفاق امروز برای ما در شهرمان افتاد. این افراد می فهمند. اگر در زمان خود با ناهنجاری ها و بداخلاقی ها و بی نظمی ها و بی ادبی ها برخورد کردیم; مطمئن باشید این برای من مهدی رحمتی درس عبرت خواهد بود اما اگر به آن رسیدگی نکنیم این اتفاق نمی افتد. چرا این مشکلات در فوتبال ما جمع نمی شود؟ چون هیچکس درس عبرتی برای دیگران نیست. روز دربی که اخراج شدم، چهار جلسه تنبیه شدم و به بازیکنان درس دادم، اما هیچ اتفاقی نیفتاد. تنها اخطاری که دریافت کردم فوتبال بود و هیچ تقابل و سابقه ای در کار نبود.

رحمتی تاکید کرد: تا زمانی که ناهنجاری ها و بداخلاقی ها را در فوتبال ایران آرام کنید، نتیجه اش همین است. عدم توجه کمیسیون انضباطی به پرونده حریف ما بود که باعث این اتفاقات روی سکوها شد. من مخالف این ماجراها هستم و وقتی شعار اول را دادند رفتم و درخواست کردم، اما مردم می فهمند. چرا و برای چه مدت تبعیض؟ تا الان پنج شکایت از بازی قبلی داریم. به ما گفته اند که شما کل مبلغ را واریز نکرده اید. چه مفهومی داره؟ من در دربی کارت قرمز گرفتم، کسی پولی واریز کرده که چهار جلسه چهار ساعته من را محروم کند؟ اینها برخی از تناقضات است. لیگ را با کفاره جمع می کنیم و من می میرم، شما بمیرید و در نهایت هیچ اتفاق خوبی برای فوتبال ما نمی افتد. جالبتر اینکه رای دادن این دوستان زمانی می آید که زمان فسخ آنها تمام شود.
وی با انتقاد از عدم اجرای قانون گفت: مسائل دیگری هم هست که می توانم در مورد آنها صحبت کنم، اما امکان پذیر نیست زیرا دیوار کوتاهتر از دیوار ما نیست. فردا محروم خواهیم بود. من باید در کنار بازیکنانم باشم. چهار کارت دارم و محرومم. جای من کجاست پایه شیشه ای نه سکوی 500 نفری. بالاخره باید بفهمم که اشتباه کردم و باید جریمه شوم. آیا می توانم به رختکن بروم؟ آنها قبل از بازی در رختکن بودند، اواسط بازی در رختکن بودند و در پایان بازی در رختکن بودند. آقای جلال مرادی می گوید من قانون هستم اما قانون باید اجرا شود نه اینکه شما گزارش بدهید. چون صدق نمی کند هرکس کار خودش را می کند و می گوید جریمه بدهید. این فوتبال هیچ پیشرفتی نمی کند مگر اینکه قانون برای همه یکسان باشد.

رحمتی در پایان گفت: در پایان صحبت هایم باید بگویم شرمنده بینندگان خوبمان هستم. ما دوست داریم هواداران خود را در لیگ برتر داشته باشیم. از آنها می خواهم سخاوت بیشتری داشته باشند و در جو بازی دخالت نکنند. ما واقعاً لحظاتی از مسابقه را از دست دادیم. بخشی به خاطر تیم مقابل و تا حدودی به خاطر هواداران ما. آنها باید با ما باشند. ما به آنها نیاز داریم. خدای ناکرده سعی می کنیم در این مسیر بهتر شویم. امروز یک ماه و بیست روز است که در شهر اراک و در خدمت یک باشگاه خوب و بزرگ آلومینیوم هستم. مطمئناً با جلو رفتن بهتر خواهیم شد و اتفاقات بهتری برای ما رخ خواهد داد. این تیم در عرض دو سال یک صعود به لیگ برتر و یک صعود به فینال جام حذفی داشت. این بچه ها زحمات زیادی کشیده اند و این نتایج به دلیل زحمات بازیکنان و حمایت مسئولان است که این جایگاه و شخصیت برای این تیم در فوتبال ایران ایجاد شد. به شما خوشآمد میگویم؛ جایگاه این تیم قطعا بالاتر از این حرفه هاست و شاید در سال های آینده جزو سه تیم اول جدول باشد.

دیدگاهتان را بنویسید