مهدی طارمی اشتباه سردار آزمون را تکرار نکرد

مهدی طارمی اشتباه سردار آزمون را تکرار نکرد

باشگاه پورتو اخیرا به مهدی طارمی پیشنهاد تمدید قراردادش را برای 4 سال دیگر داده است. یعنی تا پایان فصل 2007.

پنجره زمستانی بسته است و علیرغم همه اخباری که در مورد مهدی طارمی به گوش می رسد، این بازیکن در پورتو ماندگار شده است که نشان می دهد باشگاه پرتغالی برای حفظ امتیاز از دست دادن مهاجم تیم ملی فوتبال ایران خوشحال نیست. به همین دلیل باشگاه پورتو به مهدی طارمی پیشنهاد تمدید قرارداد خود را برای 4 فصل دیگر داده است.

بر اساس اخبار رسیده از پرتغال؛ مهدی طارمی به زودی با این پیشنهاد موافقت کرده و قرارداد خود را تمدید خواهد کرد. گفته می شود مهدی طارمی علیرغم دریافت چندین پیشنهاد برای به خدمت گرفتن مهدی طارمی، پس از اطلاع از سرنوشت سردار آزمون، هم تیمی اش در تیم ملی فوتبال ایران، تصمیم به تمدید قرارداد گرفته است.

در حالی که سردار آزمون روزهای طلایی خود را در زنیت سپری کرد، حالا در بایرلورکوزن نیمکت نشین شده و به زودی ممکن است مجبور شود به تیم دیگری بپیوندد. مهدی طارمی هم می ترسد که سرنوشت سردار آزمون در تیم جدید برای او رقم بخورد.

طارمی یک فصل دیگر با پورتو قرارداد دارد و تمدید قرارداد برای 4 فصل دیگر به این معنا نیست که مهدی طارمی هرگز نمی تواند جدا شود و به تیم جدیدی بپیوندد، بلکه او در اختیار پورتو است و از نظر این باشگاه این باید تیم جدید او باشد

دیدگاهتان را بنویسید