مهدی طارمی به پرسپولیس بازگشت

مهدی طارمی به پرسپولیس بازگشت

ماجرای جدایی یورگن لوکادیا از پرسپولیس و بازی بدون مهاجم این تیم مقابل استقلال به ابر ستاره پورتو هم رسیده است.

طارمی که نام و شهرت خود را مدیون پرسپولیس در دسته اول فوتبال است به اطرافیانش گفته دوست دارد آخرین سال فوتبال خود را در این تیم سپری کند و سپس با پیراهن قرمز از دنیای فوتبال خداحافظی کند.

البته مهدی طارمی حداقل تا 5-6 سال آینده از فوتبال اروپا جدا نخواهد شد و امروز هم مشتری ها آن را دوست دارند. چلسی، آرسنال، آث میلان، فنرباغچه و…

شاید لازم به یادآوری باشد که حدود 5 سال پیش مهدی طارمی پس از جدایی از پرسپولیس با انتشار پستی خطاب به هواداران این تیم نوشت؛

به نام خدا

سلام به همه پرسپولیسی های عزیز، آقای برانکو و بازیکنان و دوستان چندین ساله پرسپولیس و البته مدیریت و کادرفنی باشگاه.

جدایی برای آدم در هر شرایطی سخت است، اما سرنوشت گاهی آدم ها را در مسیرهای مختلفی قرار می دهد! گل زدم، معروف شدم و آقای گل فوتبال ایران شدم، همه زیر سایه نام بزرگی به نام پرسپولیس که تا لحظه نفس کشیدن این نام بزرگ را مدیون او هستم.

دلم برای همه شما تنگ شده است، اما باید تلاش کنم تا نام خوبی برای فوتبال ایران به دست بیاورم. من به خودم ایمان دارم که هنوز باید کارهای بزرگی در فوتبال انجام دهم تا دل همه کسانی که برای من زحمت می کشند شاد شود. خدا پشت من است تا بتوانم به دستاوردهای بزرگ برسم. دعا کنید دوستی شما با پرسپولیس همیشه دو طرفه است و من به آن افتخار می کنم.

باز هم می گویم پرسپولیس، بازیکنانش و هواداران محترمش همیشه در قلب من خواهند بود. یا علی

لازم به ذکر است ستاره های بزرگی چون علی دایی، کریم باقری، علی کریمی و مهدی مهدوی کیا پس از سال ها بازی در اروپا و خارج از کشور به ایران بازگشتند و در پرسپولیس بازی کردند.

عده ای مثل علی کریمی و مهدی مهدوی کیا موفق شدند با پیراهن پرسپولیس از دنیای بازی خداحافظی کنند و عده ای مثل؛ علی دایی و علی کریمی در سایپا و تراکتور تبریز کفش های خود را آویختند!

دیدگاهتان را بنویسید