مهدی قائدی داغ از نقره استقلال؟

مهدی قائدی داغ از نقره استقلال؟

جشن شبانه استقلالی یک جشن خانوادگی بود اما با توجه به ورود پلیس دماوند به این مهمانی رسانه ای شد و فردای آن روز ریکاردو ساپینتو با مهدی کایدی و محمد محبی جلسه ای برگزار کرد و از آنها خواست تا مراقب باشید تا از شخصیت فوتبالی خود محافظت کنید و حرفه ای تر رفتار کنید.

از ابتدا مشخص بود که سرمربی تیم استقلال با این دو بازیکن رابطه خشونت آمیز نخواهد داشت. اولاً به این دلیل که تصمیم گیرنده در این زمینه یک مربی خارجی بود و ثانیاً حذف این دو بازیکن برای تیم استقلال فاجعه بار خواهد بود. اما پس از مدت ها کمیته انضباطی باشگاه استقلال با مهدی قیدی مجری این مهمانی جلسه ای برگزار کرد.

با توجه به توضیحات کمیته انضباطی باشگاه استقلال، رای به مهدی قیدی نیست!

رضایی رئیس کمیته انضباطی باشگاه استقلال می گوید: کایدی آمده است. حضور کوتاهی داشت. رفت سراغ همسرش. قبلا صحبت هایی شده بود. برگردیم و وارد شویم، طبق بحث ها تصمیم گرفتیم و رأی دادیم. رای خاصی نیست سخن بسیار دوستانه ای بود.

گفته می شود با توجه به امتیازات از دست رفته استقلال و اینکه این تیم در شرایط بحرانی قرار دارد، باشگاه استقلال تصمیم گرفت به خاطر برگزاری یک مهمانی شبانه با حضور چند بازیکن قدیمی و فعلی استقلال به مهدی قیدی تذکر دهد.

دیدگاهتان را بنویسید