مهمترین برنامه ما حمایت از استعدادهای فرهنگی است


ساعت: 20:25
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۵
کد خبر: 1890445

معاون فرهنگی هنری سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه خون نوجوانان مربوط به خون حاج قاسم و امام حسین (ع) است، گفت: برای تشویق فعالیت های فرهنگی نوجوانان باید با دقت گام برداریم. برنامه ریزی و اتحاد و همکاری بین نهادها چون دشمن در صدد قطع ارتباط است.» برای انحراف نوجوانان با بسیج و انقلاب.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار علی مکواساز معاون فرهنگی هنری سازمان بسیج مصطفان در حاشیه همایش سرودهای عاشقانه و گردهمایی گروه های سرود شهرستان اسلامشهر در گفت وگو با خبرنگار فارس، اظهار داشت: یکی از بهترین ها از برنامه‌های مهم معاونت فرهنگی هنری و ستاد فرهنگی و اجتماعی بسیج، شناسایی استعدادهای فرهنگی است و هنر همتراز با ارزش‌های انقلاب و نظام است و از این گروه‌ها و استعدادها حمایت می‌کند.

وی گفت: فرصتی به دست آوردیم تا در زمان حضور در اسلامشهر از فعالیت های فرهنگی و هنری که در محوطه بسیج این شهرستان انجام می شود بازدید کنیم. خدا را شکر در ماه محرم اتفاقات خوبی در استان تهران و این منطقه می افتد.» این اتفاق افتاد، تعجب کردیم، حرکت خودجوش مردم، هنرمندانه و زیبا که با کمک همه مردم انجام می شود.

معاون فرهنگی هنری سازمان بسیج با اشاره به برگزاری همایش «سرود عشق» ادامه داد: حضور نزدیک به 600 نوجوان 12 تا 13 ساله با پیشانی بند محرم و لباس مشکی در این همایش نشان می دهد که حسین (ع) خون برای اسلام می جوشد و این مراسم یکی از هزاران جلسه ای است که در کشور ما برگزار می شود، امروز خون جوانان ما با خون حاج قاسم و خون امام حسین (ع) و یارانش و این پیوند است. نسلی برای تمدن نوین اسلامی تربیت می شود.

سردار مکواساز گفت: بسیج مکتب عاشورا است که در آن اقشار مختلف مانند صحنه کربلا برای اعتلای ارزش های اسلامی و پاسداری از آرمان های انقلاب اسلامی و خدمت رسانی به هموطنان تلاش می کنند.

وی با اشاره به خاطرات هشت سال دفاع مقدس ملت ایران افزود: در واقعه عاشورا و در صحنه کربلا، حضرت قاسم (علیه السلام) در نوجوانی از امام حسین (ع) التماس کرد که به ایشان اجازه دهد. دفاع از اسلام در دوران دفاع مقدس از میدان پهن، نوجوانان 13 ساله زیادی بودند که با درخواست های فراوان و جلب رضایت اولیای دم و مسئولین خود به جبهه های نظامی رفتند و برای پاسداری از خاک و آرمان های انقلاب جنگیدند و به موفقیت رسیدند. درجه رفیع شهادت .

معاون فرهنگی و هنری سازمان بسیج بیان کرد: امروز جوانان زیادی هستند که با شناخت بسیج و برقراری ارتباط با خدا و مسجد با ایمان و تقوا و احترام به پدر و مادر به سرمایه های سربلندی تبدیل شده اند. جامعه و مایه مباهات است که دشمنان با قطع ارتباط با گروه های بسیج و انقلاب سعی در گمراهی آنان دارند.

سردار مقواساز با اشاره به اقدامات انجام شده در گروه بسیج به ویژه در شهرستان اسلامشهر خاطرنشان کرد: امروز حضور این تعداد نوجوان در قالب گروه های سرود مایه مباهات و افتخار جامعه و نظام است. باید برای ارتقای این گونه فعالیت ها برنامه ریزی و ایجاد شود. اتحاد و همکاری بین سازمان های فرهنگی و حمایت از این گروه ها.

لازم به ذکر است در پایان این همایش سرود عشق با حضور سردار مکواذ معاون فرهنگی هنری سازمان بسیج و با گردهمایی گروه های سرود شهرستان اسلامشهر و به همت معاونت فرهنگی و هنری ناحیه سیدالشهدا اسلامشهر و با مساعدت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اسلامشهر و اداره آموزش و پرورش و کانون آفرینش های فرهنگی و هنری بسیج شهرستان اسلامشهر برگزار شد. .

دیدگاهتان را بنویسید