مهمترین وظیفه مردم این است که رهبران تیم ملی را برای پیروزی مقابل آمریکا تشویق کنند


ساعت: 12:26
تاریخ انتشار: 09/05/1401
کد خبر: 1913678

رازی بیان کرد: مهمترین وظیفه مردم دمیدن روحیه در اولین دیدارهای تیم ملی است تا بتوانیم در دیدار مقابل آمریکا بدرخشیم و میلاد حضرت زینب(س) را در کنار هم جشن بگیریم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید احمد رضی فعال فضای مجازی در گفت و گو با خبرنگار تیتریک گفت: پیروزی دیروز بازیکنان جام جهانی دو بال داشت یکی انگیزه و غیرت بازیکنان تیم ملی و دیگری برخی اقدامات مسئولان و همکاری قطر در چند روز گذشته نیز چشمگیر بوده است.

وی ادامه داد: اتفاقاً همین تدابیر مسئولان باعث شد تا برخی از خطاهای شناختی بازیکنان اصلاح شود و در انگیزه و غیرت آنها تأثیر بسزایی داشت تا بتوانند در میانه میدان بدرخشند و قلب یک نفر را بسازند. ملت شاد.

رازی افزود: به امید خدا با تکمیل این اقدامات، مسئولان بتوانند به برنامه های خود عمل کنند و با شارژ انگیزه مضاعف از ملی پوشان، مقدمات پیروزی مقابل آمریکا را نیز آماده کنند. ارتقاء در مرحله بعد

این فعال رسانه ای تصریح کرد: در آینده نزدیک برخی از این اقدامات به صورت رسمی و غیر رسمی به مردم اعلام می شود تا مردم علاوه بر رضایت و تشکر از بازیکنان، از مسئولان مربوطه نیز قدردانی و رضایت داشته باشند.

وی گفت: پیروزی به راحتی به دست نمی آید اما وقتی به دست می آید تاثیر آن زیاد و امیدوارکننده است.

رازی ادامه داد: دشمن با دروغ های مجازی می خواست شیرینی مردم را کم کند اما درایت ملت بالاتر از این دروغ هاست و موجی از خوشحالی سراسر کشور را فرا گرفت.

این فعال رسانه ای در پایان خاطرنشان کرد: مهمترین وظیفه مردم دمیدن روحیه در اولین دیدارهای تیم ملی است تا بتوانیم در دیدار مقابل آمریکا به خوبی بدرخشیم و میلاد حضرت زینب(س) را در کنار هم جشن بگیریم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید