مورینیو تیم قبلی خود را دوست ندارد؟

مورینیو بر اهمیت لذت بردن از فینال در میان گزارش هایی که ممکن است تیم ایتالیایی را ترک کند، تاکید کرد. با این حال سرمربی پرتغال گفت که رم همیشه جایگاه ویژه ای برای او خواهد داشت که اصلاً نسبت به تاتنهام احساسی ندارد.

سرمربی سابق پورتو، اینترمیلان، چلسی، رئال مادرید و منچستریونایتد که فصل گذشته رم را به عنوان قهرمانی لیگ کنفرانس رساند، در آوریل 2021 پس از 17 ماه سرمربیگری در تاتنهام و 6 روز قبل از جام حذفی، توسط اسپرز اخراج شد. نهایی

مورینیو گفت: امیدوارم هواداران تاتنهام برداشت بدی از من نداشته باشند، اما تنها باشگاهی که در دوران حرفه ای ام هنوز حس عمیق و خوبی نسبت به آن ندارم، تاتنهام است. احتمالاً به دلیل خالی بودن استادیوم در زمان تاج، احتمالاً به دلیل آقای لوی [رئیس اسپرز] این به من اجازه نداد که در فینال برنده شوم و جامی کسب کنم. من به حضور در تیم هایی مانند پورتو، چلسی، اینتر، رئال مادرید و منچستریونایتد افتخار می کنم، اما در مورد تاتنهام چنین احساسی ندارم.

مورینیو در بخشی دیگر از صحبت های خود گفت: من اغلب در ایتالیا به خیابان می روم و هواداران اینتر را می بینم و به ما خوش می گذرد. من به لندن می روم تا نه تنها هواداران چلسی، بلکه هواداران یونایتد خود را نیز ببینم. طرفداران رئال مادرید در سراسر جهان هستند. مردم فکر می کنند نمی توانید هر باشگاهی را دوست داشته باشید، اما من با تیم ها و هوادارانی که سال ها با آنها بوده ام حس خوبی داشته ام.

اظهارات مورینیو پس از آن مطرح شد که آرنه اسلات، سرمربی فاینورد به گمانه زنی ها درباره انتقال احتمالی به تاتنهام پایان داد و گفت که در حال مذاکره با فاینورد بر سر تمدید قرارداد است.

مورینیو همچنین روز پنجشنبه گفت که پائولو دیبالا مهاجم ممکن است دیدار روز چهارشنبه رم با سویا قهرمان شش دوره در بوداپست را از دست بدهد. این بازیکن 29 ساله آرژانتینی که در این فصل 16 گل به ثمر رسانده و 8 پاس گل در تمامی رقابت ها به ثمر رسانده است، پس از مصدومیت از ناحیه مچ پا، هنوز آمادگی کامل ندارد.

مورینیو به خبرنگاران گفت: فکر نمی کنم او بتواند بازی کند. راستش امیدوارم بتواند روی نیمکت باشد. این آخرین بازی فصل است و خوشحال می شوم اگر پائولو بتواند روی نیمکت باشد و 15 یا 20 دقیقه بازی کند.

رم روز شنبه قبل از رویارویی با تیم اسپانیایی در فینال لیگ اروپا، به دیدار فیورنتینا یازدهم می رود. سرمربی پرتغالی اعلام کرد لورنزو پلگرینی، هافبک رم در دیدار فیورنتینا غایب خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید