موضوع تعطیلی مرکز تالاسمی مهرستان تا یک ماه آینده برطرف می شود


ساعت: 14:11
تاریخ انتشار: 1401/09/14
کد خبر: 1915838

مرکز تالاسمی مهرستان با وجود آماده شدن تمامی تجهیزات، خدمات رسانی به بیماران را آغاز نکرده است، متولیان قول داده اند تا یک ماه آینده این مشکل برطرف شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ در چند روز گذشته مطلبی با عنوان «فاصله ۱۲۰ کیلومتری تا خونگیری/ تنها مرکز تالاسمی مهرستان همچنان کار نمی کند» در تحریریه عصرهامون منتشر شد که در آن تعدادی از شهروندان و بیماران تالاسمی شهرستان مهرستان گلایه داشتند. درباره تعطیلی مرکز تالاسمی این شهرستان.



خبرنگار ما پیگیر این موضوع شد و مقرر شد مسئولان دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر نتیجه پیگیری ها را برای رفع این مشکل به ما اعلام کنند.


نادر ستوده سرپرست گروه بیماری های معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار ما در خصوص پیگیری های بعد از تعطیلی مرکز تالاسمی مهرستان گفت: با توجه به پیگیری های انجام شده پس از تعطیلی مرکز تالاسمی مهرستان: به همکاران اداره بهداشت مهرستان مشکلات تجهیزات و بانک خون مرکز حل شد و تنها مشکل تامین بود. این قدرت انسان است.


وی ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر در نظر دارد تا یک ماه آینده پرستار و پیراپزشکی برای این مرکز تامین کند و مشکل نیروی انسانی نیز برطرف شود.


این پایگاه خبری همچنان این موضوع را رصد می کند و تا حصول نتیجه نهایی آن را پیگیری می کند.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید