موکب چهل و دوم خراسان جنوبی در شهر کازمین مستقر می شود


ساعت: 13:04
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۶
کد خبر: 1890603

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی گفت: در ایام اربعین حسینی 42 موکب خراسان جنوبی با زیرساخت های لازم در شهرستان کاظمین مستقر می شوند تا به زائران اباعبدالله الحسین (ع) خدمات رسانی کنند. (ع).

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش خاورستان، سید محمدرضا طالبی در ستاد اربعین استان که به صورت ویدئو کنفرانس با حضور تمامی استان ها و با حضور رئیس ستاد اربعین کشور برگزار شد، گفت: و اقدامات ستاد اربعین فقط باید در محل و بدون کاغذ رصد و رصد شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه پایگاه های ثابت و سیار امدادرسانی خراسان جنوبی باید برای ارائه خدمات در این ایام آمادگی لازم را داشته باشند، تصریح کرد: جلسات کمیته های مختلف ستاد اربعین باید به موقع در ستاد اربعین برگزار شود. استان و مصوبات این کمیته ها نیز باید انجام شود تا به نحو احسن اجرا شود.

معاون استاندار خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: عدم اجرای مصوبات کمیته ها به ستاد اربعین غیرقابل قبول است و عدم اجرای مصوبات و مشکلات پیش روی کمیته ها باید هر چه سریعتر به ستاد اربعین منتقل شود. تا بتوانند راهکارهای لازم برای حل آنها ارائه شود.

طالبی تاکید کرد: موضوع تردد در حوزه تردد زائران از اربعین از اهمیت بالایی برخوردار است، بنابراین در این زمینه باید برنامه ریزی های لازم انجام شود تا زائران ما در این حوزه با مشکل مواجه نشوند.

وی با بیان اینکه باید تلاش شود تا با استفاده از ظرفیت مردمی در شهرستان کاظمین بهترین و باکیفیت ترین خدمات به زائران ارائه شود و افزود: اولین موکب خراسان جنوبی از 19 شهریورماه برای ارائه خدمات به کشور عراق اعزام می شود. زائران.

معاون استاندار خراسان جنوبی گفت: پیگیری و اصلاح مشکلات ارتباطی و اینترنتی سایت کازمین ضروری است.

طالبی از آمادگی 121 کامیون برای انتقال اقلام و تجهیزات موکب های خراسان جنوبی به عراق خبر داد و گفت: زیرساخت های لازم در محل موکب های استانی در شهر قاضیمان توسط متولیان در حال ساخت است تا امکانات لازم را فراهم کند. بهترین خدمات به زائران ابا عبدالحسین» الف) معرفی شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید