میزبانی رویداد ملی مهدکودک فرصتی طلایی برای فعالان عرصه تولید محتوای کودک است.


ساعت: 10:04
تاریخ ارسال: 05/12/1401
کد خبر: 1887538

معاون استاندار هرمزگان اعلام کرد؛

استاندار آموزش ابتدایی هرمزگان از برگزاری اولین رویداد کشوری مهدکودک زیر نظر سازمان آموزش و پرورش کودکان کشور خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حوریه حاجی زاده معاون پرورشی آموزش و پرورش هرمزگان صبح امروز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار هرمز با تاکید بر تشکیل سازمان ملی آموزش و پرورش کودکان به عنوان تنها متولی آموزش و پرورش کودکان زیر هفت سال گفت: : اولین دوره رویداد ملی مهدکودک برای ساماندهی و ارتقای کمی و کیفی محتوای مناسب برای کودکان زیر ۷ سال زیر نظر سازمان ملی آموزش و پرورش کودکان برگزار می شود.

وی با اشاره به محورهای این رویداد گفت: طرح درس و کاربرگ های آموزشی برای کودکان زیر هفت سال، کتاب و کتاب کار کودک مهدکودک، بازی، اسباب بازی و وسایل کمک آموزشی برای کودکان زیر هفت سال، موبایل و سیستم های نرم افزاری کامپیوتری. ویژه کودکان تا هفت سال و تولیدات صوتی و تصویری (با ماهیت دیجیتال) برای کودکان تا هفت سال از مهمترین محورهای این رویداد است.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان هرمزگان با تاکید بر اینکه تمامی فعالان عرصه ویرایش و تولید محتوای کودک می توانند در این دوره شرکت کنند، افزود: شرکت کنندگان می توانند حداکثر تا 2 مرداد 1401 به سایت رویداد ویژه مراجعه کنند و آثار خود را ارسال کنند.

به گفته حاجی زاده، شرکت کنندگان در این دوره مورد تشویق قرار می گیرند و برگزیدگان در هر یک از محورهای رویداد جوایزی به رسم یادبود دریافت خواهند کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید