می خواستیم قهرمانی نیم فصل را با برد به پایان برسانیم

ساعت: 19:23
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۰/۱۵
کد خبر: 1922095

بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی مقابل نساجی صحبت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مرتضی پورعلیگنجی پس از برتری بالای پرسپولیس مقابل نساجی مازندران و صدرنشی در پایان نیم فصل اظهار داشت: با وجود تمام مشکلاتی که داشتیم که بزرگترین آن کمبود هوادار بود، همه بازی ها را با تمرکز انجام دادیم و خدا را شکر. ، قهرمان نیم فصل شدیم. ما از هواداران می خواهیم که در تمام خوشحالی در کنار ما باشند و به تیم کمک کنند. امیدوارم تیم به پیشرفت خود ادامه دهد و در نهایت قهرمان شویم.

وی در خصوص صحنه دعوای مهدی ترابی و احمد موسوی که منجر به اخراج بازیکن پرسپولیس شد، گفت: حرف هایی رد و بدل شد اما من آنقدر نزدیک نبودم که بشنوم. مهدی ترابی پسر آرام و نساجی است. دوستان ما هم هستند، اما در سختی و تنش بازی، بچه ها از کنترل خارج می شوند. یک سری حرف رد و بدل شد و مهدی دیوانه شد.

مدافع پرسپولیس درباره مصاحبه اش که جنجال های زیادی را به همراه داشت، گفت: این اتفاق برای من و هواداران چندان خوشایند نبود. منظورم این بود که وقتی هوادار نیست انگیزه ای برای همه بازیکنان وجود ندارد اما متاسفانه اینطور نوشته شد. من اعلام می کنم که اینجا هستم و به تیم و همچنین همه هواداران پرسپولیس کمک خواهم کرد تا بهترین نتایج را کسب کند. تمام هدفم این بود که هواداران در کنار تیم و بازیکنان باشند تا بتوانیم با انگیزه بیشتری کار کنیم. مطمئنا تا پایان فصل.

فرجی: شاید ترابی بی احترامی کرده است

فرشاد فرجی پس از پایان بازی درباره اخراج ترابی گفت: پشت دروازه بودم و مهدی را دیدم که عصبانی می شود. مهدی را اینقدر عصبانی ندیده بودم. حتما بی احترامی از سوی بازیکن نساجی بوده است، اما من دقیقا نمی دانم. فقط میدونم به مهدی ترابی که اینقدر عصبانی شد قطعا بی احترامی شد وگرنه این بازیکن از اول اینقدر عصبانی نمیشد.

دیابات: به زودی برمی گردم!

شیخ دیابات که به دلیل مصدومیت در دیدار امروز پرسپولیس و نساجی غایب است، پس از بازی در میکسدزون از وضعیت جسمانی خود صحبت کرد. مهاجم پرسپولیس که به سرعت ورزشگاه را ترک می کرد با سوال خبرنگاران مواجه شد و در پاسخ به این سوال که چه زمانی برای بازی آماده است گفت: خیلی زود برمی گردم.

پکدل: حضور در پرسپولیس را دوست دارم

حامد پاکدل پس از برد 5 بر 1 پرسپولیس مقابل نساجی مازندران گفت: باید به باشگاه و مجموعه پرسپولیس برای یافتن این شخصیت تیمی تبریک بگوییم. از تاکتیک ها و فوتبالی که بازی می کردیم خوشم آمد. تماشاگران روح و جان فوتبال هستند و بازی زیبای پرسپولیس توانست حداقل جای خالی تماشاگران را پر کند و نتیجه فوتبالی خوبی کسب کند. امیدوارم این شرایط خوب ادامه داشته باشد و با همدلی که داریم به آن چیزی که می خواهیم برسیم.

وی درباره ناراحت نشدن از بازی نکردن گفت: معلوم است هرکس بازی نمی کند ناراحت است. من پرسپولیس را از صمیم قلب دوست داشتم و با تمام وجود به اینجا آمدم و همیشه تمام تلاشم را می کردم تا 90 دقیقه بازی کنم و برای تیم مثمر ثمر باشم. بازی نکردن من نظر سرمربی است و به آن احترام می گذارم و همیشه آماده کمک به تیم هستم. پرسپولیس عشق من است و به پوشیدن این لباس افتخار می کنم. سعی می کنم بازی کنم و موفقیت تیم مهم است، خدا را شکر الان شرایط خوبی داریم و از حضور در پرسپولیس لذت می برم.

رفیعی: در پرسپولیس مهم نیست چه کسی بازی می کند

سروش رفیعی پس از گل بزرگ پرسپولیس به نساجی گفت: به هوادارانمان تبریک می گویم. پسران بازی با کیفیت و بسیار قابل قبولی ارائه کردند. با تشکر از تیم خوب نساجی. امیدوارم همچنان موفق باشند. فکر می کنم به اندازه کافی تلاش کردیم و کادر فنی و مدیریتی هم زحمت کشیدند و پشتوانه خوبی برای قهرمان شدن در نیمه دوم داشتند. ما فقط نیمی از راه را داریم و امیدوارم به بهترین شکل ممکن ادامه دهیم.

وی ادامه داد: مطمئناً در نیم فصل دوم به دلیل فشردگی بازی ها و اینکه برخی تیم ها به سختی امتیاز می دهند، انجام کار برای ما سخت خواهد بود. خدا را شکر شرایط ما خوب است و ما در حال تلاش برای بهبود آنها برای بقیه فصل هستیم.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت در ابتدای فصل فرصت های بیشتری برای بازی داشت و پیش از این چند بازی نیمکت نشین بوده است. به هر حال وقتی من بازی می کردم سرمربی تصمیم می گرفت و الان هم که من بازی نمی کنم او تصمیم می گیرد و فکر می کنم یک نکته بسیار خوب و مثبت در مورد تیم ما این است که مهم نیست چه کسی بازی می کند. مهم این است که نتایج خوب و کیفیت بالا داشته باشید. بازیکنان هر بار که به زمین می رفتند سعی می کردند آنچه را که کادر فنی از آنها می خواست فراهم کنند. من هم تلاش می کنم بیشتر تلاش کنم و به گفته گل محمدی اگر فرصت بازی پیدا کنم امیدوارم بهترین عملکردم را داشته باشم.

رفیعی درباره بی احترامی هایی که در آن مدت به پیشکسوتان فوتبال شد، گفت: فکر می کنم واکنش های زیادی به این موضوع شد. من معتقدم الان در جامعه ما شرایطی پیش آمده است که ممکن است از هر 100 نفر باید یک نفر را پاسخ دهید و یک نفر ارزش بحث را دارد. به نظر من هر آدمی آزاد است و حق دارد هر چقدر که می خواهد احمق و نادان باشد. حالا اگر این صحبت ها درباره علی دایی باشد، باید ارزش پاسخگویی هر دو سه هزار نفر را داشته باشد.

اسماعیلی فر: می خواستیم قهرمانی نیم فصل را با برد تمام کنیم

دانیال اسماعیلی فر پس از گل بزرگ پرسپولیس مقابل نساجی گفت: بازی خوبی بود.

مدافع پرسپولیس درباره 2 گلی که زد و یک خط جلو رفت و آزادی عمل بیشتری داشت، گفت: دو خط جلو رفتم! در پایان نیمه اول سعید مصدوم شد و من به هافبک راست رفتم. در نیمه دوم بعد از 10-15 دقیقه تا دقیقه 90 در موقعیت فوروارد بازی کردم.

وی در خصوص اینکه قدرت تمام کنندگی بسیار خوبی دارد، گفت: لطف خدا بود.

بیرانوند: یکی از بهترین بازی های اخیر پرسپولیس را دیدیم

علیرضا بیرانوند درباره قهرمانی نیم فصل پرسپولیس گفت: این قهرمانی را به هواداران عزیز تبریک می گویم. هنوز چیزی تمام نشده است. قبل از بازی یحیی گل محمدی با ما صحبت کرد و گفت اگر به دنبال قهرمانی هستیم باید این بازی را به خوبی تمام کنیم و اولین بازی نیم فصل دوم را با ذوب آن اینجا با تمرکز بالا انجام دهیم.

وی ادامه داد: بازی بسیار خوبی بود. فکر می‌کنم پرسپولیس یکی از بهترین نمایش‌های سال‌های اخیر خود را به نمایش گذاشت. ما مالکیت توپ بالایی داشتیم و انتقال بسیار خوبی به حمله نشان دادیم. دیدیم بازیکنانی که به تازگی به پرسپولیس پیوسته اند مثل محمد عمری چقدر خوب هستند. اجازه ندهید همه بچه ها دستشان درد بگیرد.

دروازه بان پرسپولیس درباره غیبت ما قبل از گلش به نساجی گفت: همیشه باید به تیمم کمک کنم. تیم پرسپولیس امسال سال متفاوتی دارد و می خواهد از خط دفاعی بازی را شروع کند و به همین دلیل سعی می کنم به عنوان یک کمک اضافی به تیمم کمک کنم.

بیرانوند تصریح کرد: خدا را شکر امروز از نظر بازی سازی عملکرد خوبی داشتم و توانستم به تیم کمک کنم تا یک کمکی به تیم نساجی اضافه کند. امیدوارم در مسابقات بعدی هم به همین منوال ادامه دهیم.

وی درباره اعتراضش به داور مسابقه درباره اخراج ترابی گفت: حیف است چون ترابی یکی از ارکان اصلی ماست.

بیرانوند گفت: بی احترامی به اسطوره های فوتبال به خصوص گل محمدی و داعی اتفاقی است که همه ما را ناراحت می کند. قبلا یک نفر به همه فوتبالیست ها بی احترامی کرده بود. وقتی جلوی نفر قبلی را نگیرند، مطمئناً یک نفر دیگر می آید و در این راه بی احترامی می کند. علی دایی برای همه ما بزرگ و عزیز است. اکثر افرادی که در خارج از ایران زندگی می کنند ایران را با نام آن می شناسند.

دروازه بان تیم ملی فوتبال کشورمان درباره وضعیت کادر فنی تیم ملی نیز گفت: فدراسیون تمام نیروهای خود را هدایت کرده تا بهترین تصمیم را برای تیم ملی بگیرد. آنها می خواهند یک نفر را بیاورند که کار خوبی برای تیم ملی انجام دهد.

وی ادامه داد: می دانید این جام ملت ها بسیار سخت است زیرا با توجه به عملکرد استرالیا، ژاپن، کره جنوبی و حتی قطر در جام جهانی، جام ملت های سختی خواهد بود. آنها شانس زیادی برای کسب عنوان قهرمانی دارند. تیم ما هم تیم خوبی است و امیدوارم هر چه زودتر تکلیف سرمربی مشخص شود.

بیرانوند در پایان از وزیر ورزش حمایت کرد و تصریح کرد: به نظرم حمید سجادی یکی از کسانی است که برای فدراسیون و ورزش ما زحمت کشید. سجادی خیلی با تیم ملی بود که یک چیز متفاوت است. من 9 سال در تیم ملی بودم و وزیر قبلی اصلا به این شکل با تیم ملی نبود. او برای ورزش ما خیلی تلاش می کند و امیدوارم به کارش ادامه دهد.

نداشتن: پرسپولیس او همیشه برای قهرمانی وارد میدان می شود

سیامک نعمتی پس از پایان بازی گفت: به هوادارانمان تبریک می گویم. تیم نساجی با سرمربیگری حمید مطهری، تیم خوبی است و نتایج بسیار خوبی هم کسب کرده است. با این حال بچه ها عملکرد بسیار خوبی داشتند و توانستند مسابقه را با یک برد بزرگ به پایان برسانند.

بازیکن پرسپولیس درباره اخراج مهدی ترابی گفت: دور بودم اما فکر می کنم بین آنها دعوا شد.

نعمتی در نهایت اعلام کرد: انشالله پرسپولیس قهرمان می شود چرا که پرسپولیس همیشه برای قهرمانی وارد بازی ها می شود.

دیدگاهتان را بنویسید