می خواهم فاش کنم که چه اتفاقی افتاد که از تیم ملی در دبی جدا شدم


ساعت: 21:21
تاریخ ارسال: 10/03/1401
کد خبر: 1919645

باشگاه فولاد اجازه نداد در جام جهانی در کنار تیم ملی باشم

فولاد سرمربی تیم فوتبال گفت: می خواهم فاش کنم که با ترک تیم ملی در دبی چه گذشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ جواد نکونام سرمربی فولاد پس از تساوی یک بر یک مقابل ذوب آن در نشست خبری گفت: خودتان دیدید که بازی یک طرفه بود. در دقیقه 23 حریف 10 نفره بود و فقط دفاع می کرد و دروازه بان ما حتی یک بار هم به توپ دست نزد.

وی ادامه داد: حریف در بازی مستقیم باتجربه است که می تواند خطا، توپ دستی و … بگیرد. تیم ما پیشران بازی بود اما تمرکزمان را از دست دادیم و گل خوردیم. گل هایی که خوردیم را با موقعیت هایی که از دست دادیم مقایسه کنید.

سرمربی تیم فوتبال خوزستان خاطرنشان کرد: ذوب آن به خوبی دفاع کرد. تیم ما هیچ دوستی ندارد. ما کسی را نداریم با گبیشاوی و حدبوی بازی کردیم چون بازیکنان اصلی را نداریم و تا زمانی که بازیکنان جوان خوب بازی کنند در ترکیب خواهند بود. آنها اشتباهاتی داشتند اما بازیکنان جوان باید بازی کنند و زمین را ببینند. چند بازیکنمان مثل آبشک، حیدریه و… را نداشتیم. ما 4-5 مدافع میانی داریم و چند بازیکن دیگر!

نکونام گفت: در خط مقدم بازیکن نداریم و باید تا نیم فصل با این نفرات بجنگیم حریف فقط مستقیم بازی کرد و افتتاحیه ها را بست. ما بازیکنان تکنیکی داریم و افراد قد بلندی برای رهبری نداریم و دیدید که ما در این زمینه هم گلزنی کردیم. بازیکنان ما عملکرد خوبی دارند. امیدوارم بتوانیم در این دو سه بازی خوب عمل کنیم تا برای نیم فصل بازیکن بگیریم. بازیکنان ما تیم را به دندان می کشند و از آنها ممنونیم که در نیم فصل می توانیم بازیکنان مورد نظر خود را جذب کنیم و مصدومان ما بیایند.

سرمربی فولاد درباره بازیکنان جوانش گفت: تیم ما در ابتدای فصل شکل دیگری داشت و الان شکل دیگری دارد و کاملا وارونه است. با توجه به مصدومیتی که بازیکنان ما داشتند و در چند صحنه ساده مصدوم شدند. امیدواریم فرشید اسماعیلی به ما برسد، پاتوسی، شرایطش را می دانید. چند هفته است که علی قربانی، مجید حیدریه را نداریم. ما هفته قبل آبشک را از دست دادیم، دلفی را هم از دست دادیم، 9 بازیکنمان را نداریم. ما هیچ وقت نگفتیم و نمی گویم 10 بازیکن بیشتر نداشته باشند، چیزی نمی گویم و باید افرادی باشند که به تیم انرژی بدهند و خستگی بازیکنان را کم کنند.

نکونام در مورد گزینه تمرین با تیم ملی گفت: بحثی مطرح نشد و به قرارداد باشگاه فولاد افتخار می کنم و فولاد نگذاشت در جام جهانی در کنار تیم ملی باشم. چه بخواهم گزینه باشم چه نخواهم بروم، تنها نرفتم. چه می گویند و چه نمی گویند بعداً پاسخ خواهم داد تا مردم بدانند. اگر بخواهم در مورد اتفاقاتی که در زمان ترک تیم ملی در دبی رخ داد صحبت کنم، همه چیز را خواهم گفت.

وی ادامه داد: من صبر زیادی دارم. من برای مهدی تاج احترام زیادی قائلم. البته من هم باید صحبت کنم. گفتگوها یک طرفه است. ما در فوتبال برنامه ای نداریم که چه کسی سرمربی شود، برنامه ای برای آینده فوتبال خود نداریم چه برسد به شش ماه دیگر.

دیدگاهتان را بنویسید