نامه دبیرکل جام حذفی بانوان آسیا به ایران/ نتایج دیدارهای تیم های چهارم حذف می شود.

ساعت: 17:55
تاریخ انتشار: 14/04/1400
کد خبر: 1803066

با اعلام رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا، تیم ملی فوتبال هند از جام ملت های آسیا در سال 2022 کنار گذاشته شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، داتو ویندزور جان دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه ای به دبیران فدراسیون های شرکت کننده در جام ملت های آسیا در سال 2022 اعلام کرد که تیم ملی فوتبال بانوان در این نامه آمده است:

ابتلای 13 بازیکن تیم ملی هند باعث لغو دیدار روز گذشته (یکشنبه 3 بهمن) مقابل چین تایپه شد.

بر این اساس، با اعلام رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا، تصمیم نهایی در این خصوص گرفته شد و بر اساس ماده 4.1، تیم ملی فوتبال هند از جام ملت های آسیا کنار گذاشته شد و با حذف هند، اولین بازی ایران در جام ملت های آسیا حذف شد. تیم ملی فوتبال بانوان لغو شد.

همچنین طبق قوانین مسابقات، با توجه به حذف تیم چهارم از گروه ایران، در آخرین روز برای انتخاب 2 تیم اول در رده سوم از بین 3 گروه، نتایج مسابقات با رتبه چهارم اعلام شد. تیم حذف خواهد شد

بدین ترتیب تیم ایران با شکست 7 بر صفر مقابل چین و تفاضل گل کمتر نسبت به چین تایپه در رده سوم جدول رده بندی گروه قرار دارد. آ قرارداد. در حال حاضر چین با 2 برد مقابل ایران و چین تایپه در رده اول قرار دارد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. تکلیف دومین تیم صعود کننده از این گروه روز چهارشنبه 5 بهمن ماه در دیدار ایران و چین تایپه مشخص می شود.

تیم ملی فوتبال بانوان ایران چهارشنبه 5 بهمن ماه از ساعت 19:30 به وقت محلی و 17:30 به وقت تهران در ورزشگاه دای پاتیل شهر ناوی بمبئی به مصاف چین تایپه می رود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید