نام کدام بازیکن استقلال در قرعه کشی مخوف جدایی قرار می گیرد؟

نام کدام بازیکن استقلال در قرعه کشی مخوف جدایی قرار می گیرد؟

در روزهایی که استقلال از نظر نتیجه گیری خوب نیست و هواداران ناراضی هستند، بستن پنجره نقل و انتقالات نیز بسیار مشکل ساز شده است. علی فتح الله زاده اگرچه یازده روز پیش اعلام کرده بود که در نهایت 10 روز دیگر پنجره نقل و انتقالات را باز می کند، اما هنوز این کار را نکرده است.

پنجره استقلال به دلیل بدهی های باشگاه به گابریل پین و هروه میلیچ بسته شده و تلاش باشگاه برای این کار به جایی نرسیده است. مشکلات مربوط به تحریم و واریز نشدن پول به حساب افراد خارج از ایران باعث شد فتح الله زاده و همکارانش برای ارسال پول به پین ​​و میلیچ با مشکل بزرگی مواجه شوند. آنها هنوز با Payne برای پرداخت مطالبات اقساطی به توافق نرسیده اند.

در چنین شرایطی استقلال فقط تا 15 بهمن فرصت دارد تا پنجره را باز کند چرا که در این صورت نقل و انتقالات زمستانی به پایان می رسد. از طرفی ممکن است هماهنگی های لازم با پین و میلیچ تا آن زمان انجام نشود و پنجره باز نشود.

یکی دیگر از مشکلات لیست بازیکنان بزرگسال استقلال پر بودن آن است. استقلال در حال حاضر 20 بازیکن در لیست خود دارد و حتی در صورت باز شدن پنجره باید یک یا چند نفر را از لیست حذف کند تا بازیکن جدیدی بیاورد.

اکنون احتمالی وجود دارد که منطقی به نظر می رسد; اگر پنجره نقل و انتقالات استقلال بعد از پایان نقل و انتقالات قانونی باز شود، استقلالی ها می توانند با بازیکن آزاد قرارداد ببندند. این در صورتی است که لیست بازیکنان بزرگسال خالی باشد.

به همین دلیل استقلالی ها بدون باز شدن پنجره نقل و انتقالات می توانند نام یکی دو بازیکن را از لیست حذف کنند و قراردادشان فسخ شود، بنابراین در صورت باز شدن پنجره مشکلی برای جذب بازیکنان آزاد وجود ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید