نباید می گفتم فایل ویلموتس در جیب من بود!


ساعت: 17:44
تاریخ ارسال: 10/03/1401
کد خبر: 1919616

با تاکید بر اینکه بهترین تصمیم برای تیم ملی گرفته می شود.

رئیس فدراسیون فوتبال رسما بابت اظهارات غیرواقعی و توهین آمیز از مجری تلویزیون عذرخواهی کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال؛ مهدی تاج رئیس فدراسیون در خصوص حضور جنجالی خود در تلویزیون بیست و دومین جام جهانی گفت: وظیفه خود می دانم از حمایت صمیمانه رسانه ها در جام جهانی تشکر کنم. ما اینجا هستیم. در مورد موضوعات مربوط به حضور در برنامه شبکه ورزش، عموماً دیشب توقعاتی در مورد نحوه سؤالات و خود سؤالات داشتم که قصد ندارم و نمی خواهم در اینجا بیان کنم، اما مثلاً در بحث سابق ch. مربی تیم ملی آقای خبانی. آنها توانستند بگویند در پرونده ویلموتس چه اتفاقی افتاده است که من باید پاسخ می دادم. البته خودشان قبول کردند آقای خبانی بلافاصله به آنها گفت که پرونده ویلموتس کجاست. شاید نباید فوراً می گفتم که در جیب من است، اما باید روندی که انجام دادم را توضیح می دادم. من به طور کامل توضیح دادم که پرونده ویلموتس با جنایاتش 2.9 است که این رقم را می شکند.

وی درباره چالش با رسول مجیدی گفت: واقعیت این است که این مجری مثل پسر خودم است و من هم او را دوست دارم. در ابتدای مسابقات جهانی فقط در این برنامه با او صحبت کردم و روز آخر هم باید به برنامه می رفتم. من به آنها علاقه مند هستم و عذرخواهی می کنم. در فدراسیون فوتبال هم سن و سال های او کارهای مهمی انجام می دهند. من هم نمی خواهم او ناراحت شود. اخیرا در دیدار با مسئولان محترم ارتباط صدا و سیما با فدراسیون فوتبال برقرار شد.

رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص نتایج تیم ملی در جام جهانی گفت: نتیجه همیشه در زمین مسابقه مشخص می شود. درست است که فشار بدی را خارج از زمین تحمل کردیم و بازیکنان تمرکز دوره های قبل را نداشتند و شاید زمان بگذرد و کسی یادش نرود که آن مشکلات چه بود. همچنین زمانی که به ایران برگشتیم، این موضوع مهم زیاد مطرح نشد که تیم در قطر چقدر با فضای تمرکز و رقابت فاصله دارد. با این حال قبول کرده ام که شکست خوردیم و از این بابت عذرخواهی می کنم. اگرچه هیچکس عذرخواهی ما را در بیانیه فدراسیون ندید اما من و همکارانم با کمال تواضع این کار را انجام دادیم. معتقدم در شرایط عادی تیم ما با این کیفیت پیشرفت می کرد.

تاج در ادامه تاکید کرد: می دانم که بحث اصلی این روزهای فوتبال سر سرمربی تیم ملی است. دوست دارم همه بتوانند در این زمینه بهترین تصمیم را بگیرند. به شما اطمینان می دهم که فدراسیون و شورای حاکمیت امانتدار مردم بوده و بهترین تصمیم را خواهند گرفت. هدف ما جبران این نتیجه در جام ملت های آسیا است و انشالله با در نظر گرفتن همه جوانب و صلاح تیم ملی تصمیم خود را اعلام خواهیم کرد.

رئیس فدراسیون فوتبال در پایان گفت: کنفدراسیون فوتبال آسیا فرمت جدیدی را برای لیگ قهرمانان اعلام کرده است و به زودی صحبت های زیادی با مردم در این باره خواهم داشت. در این زمینه بار دیگر به مردم شریف ایران که روزهای سختی را پشت سر گذاشتند تبریک می گویم. امیدوارم مثل امروز که رحمت الهی می بارد و کام همه را شیرین می کند همیشه شاد باشند. من از همه حمایت می کنم و امیدوارم در آینده فرصتی برای شادی دوباره برای ملت داشته باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید