نحوه ارتباط با لژیونر پرسپولیس برای حضور در تیم ملی

روز شنبه اسامی لژیونرهای تیم ملی مشخص می شود. حضور این بازیکنان در اردوی تیم ملی محک نیست زیرا در اردوی تیم ملی اتریش حضور دارند. خیلی ها بر این عقیده اند که شجاع خلیل زاده دیگر دعوت نمی شود.

کارلوس کی از لژیونرهایی که بخواهند هماهنگ کنند دعوت نمی کند اما برای بازیکن بومی شرایط فرق می کند. بازیکن میزبان به اردوی تیم ملی دعوت می شود و ممکن است نظر کارلوس کی روش را جلب نکند و محروم شود. اما همانطور که گفته شد، اگر کارلوس کی روش از اجرای لژیونر خوشش نیاید، او را دعوت نمی کند زیرا سریال لژیونر چالش بزرگی است.

در هر صورت اسامی لژیونرهای اعلام شده روز شنبه شانس حضور در تیم ملی در دیدار مقابل اروگوئه و سنگال را خواهند داشت.

با حضور کارلوس کی روش، تردیدهایی وجود داشت که شجاع خلیل زاده، مدافع ثابت تیم ملی، اردوی تیم ملی در دیدارهای مقدماتی جام جهانی را از دست بدهد. این بازیکن در زمان کارلوس کی روش به اردوی تیم ملی دعوت نشد اما پس از رفتن کارلوس کی روش به همراه محمدحسین کنعانی زادگان به یکی از بازیکنان ثابت تیم ملی تبدیل شد و توانست در قلب خط دفاعی خوب بازی کند. خط کارلوس کی روش با توجه به عملکرد این بازیکن در بازی های تدارکاتی و زوج خوبی که با محمدحسین کنعانی زادگان تشکیل داده می خواهد این بازیکن را به اردو دعوت کند. او حتی ممکن است در این محل کار با شویا خلیل زاده تماس گرفته باشد زیرا کارلوس کی روش با لژیونرهایی که در روزهای اخیر برای بازی با سنگال و اروگوئه دعوت می کند تماس گرفته و با آنها صحبت کرده است تا از آخرین وضعیت آنها مطلع شود.

بدون شک محمدحسین کنعانی، پسر شجاع خلیل زاده در قلب خط دفاعی که اکنون هم تیمی او در قطر است، نظرات مثبتی درباره شجاع به کارلوس کی روش داده است. از همه مهمتر کارلوس کی روش دوست دارد خط دفاعی خود را با هم تیمی هایش ترکیب کند و این تمایل را از قبل نشان داده است و انتظار می رود شویا خلیل زاده برای دو دیدار یکی از بازیکنان حاضر در اردوی تیم ملی باشد.

دیدگاهتان را بنویسید