نشان فرمانده نیروی دریایی سپاه برای دشمنان/ در هتک حرمت اگر کسی بزند 10 می خورد

ساعت: 14:02
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۰/۱۵
کد خبر: 1922070

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: لحظه ای در مقابل دشمن بی احتیاطی نخواهند کرد و در صورت تهاجم دشمن اگر یک نفر ضربه بزند ده نفر کشته می شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار تنسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم گرامیداشت سومین سالگرد شهادت شهیدان حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و همرزمانشان در ستاد نیروی دریایی سپاه در بندرعباس گفت: شهید سلیمانی که زنده و موفق تر از سردار سلیمانی، دارای ویژگی های فراوانی از جمله خستگی ناپذیری، حکومت داری، شجاعت، بی باکی، تدبیر، انقلابی بودن، پایبندی دقیق به مرزهای شرعی، مردمی، معنویت، جذابیت است. به امام عطار (ع) و دفاع از مظلومان جهان.

وی افزود: اما دو ویژگی بسیار مهم در سبک زندگی عزیز حاج قاسم «صداقت» و «صداقت» است که بسیار برجسته و متمایز اوست. همانطور که امام خامنه ای عزیز فرمودند این ویژگی ها دست یافتنی است یعنی این امکان. رسیدن به این مقام برای هرکسی امکان پذیر است و جوانان غیور ایرانی که آینده این مملکت به آنها تعلق دارد می توانند مانند او عمل کنند و با رهبری مکتب حاج قاسم ایران اسلامی را پیش ببرند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به نقش بی بدیل حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) در هدایت کشتی انقلاب اسلامی در اقیانوس طوفانی و طوفانی جهان و رهبری فرزانه و عالمانه ایشان. تصریح کرد: ملت رشید و بصیر ما حول محور ولایت می چرخند، ما فرماندهان و سربازان به دور ولایت می گردیم، جان خود را فدای ولایت می کنیم، ثمره مقاومت و ایستادگی و اطاعت از رهبری امام خامنه ای عزیز امروز در اینها. صحنه هایی از فشار حداکثری جبهه استکبار که به شدت آنها را غافلگیر و تحقیر کرد، اقتدار و پیشرفت جمهوری اسلامی این ایران است.

وی تصریح کرد: آنها از ایران قدرتمند و مستقل می ترسند و به همین دلیل طرح «ایران هراسی» را برای بسیج جهانیان علیه ما راه انداختند، اما شکست خوردند، ما را به شدت تحریم کردند، اما شکست خوردند! در این دوره تحریم، با رهبری رهبر معظم انقلاب اسلامی و با تکیه بر دانش بومی و تلاش دانشمندان متعهد ایرانی، دارو، واکسن، پهپاد، کشتی، موشک، پالایشگاه، نیروگاه، نانوفناوری ساخت و تولید کردیم. و هزاران دستگاه دیگر می گویند به فلان کشور پهپاد نفروشیم، تحریم نبودیم؟ بله، به فضل الهی تحریم را خنثی کردیم، این یک توفیق و افتخار ملی است، در هر زمینه ای که بر اساس نظر ائمه بزرگوار انقلاب اسلامی عمل کرده ایم، به موفقیت های ارزنده ای دست یافته ایم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: امروز دلیرمردان جمهوری اسلامی به عنوان سربازان ولایتمدار و نمایندگان ملت قهرمان ایران در حفظ منابع نظام مقدس جمهوری اسلامی و منافع یک ایرانی دلیر قوی و استوار هستند. مردم در خلیج فارس، تنگه هرمز. و آبهای بیگانه استوار و دلاور ایستاده و لحظه ای در برابر دشمن غافل نمی ماند و در هر تهاجم دشمن، اگر یک نفر بزند، ده نفر کشته می شوند.

دریادار طنسیری افزود: حاج قاسم هر کاری را شروع کند قبل از انجام آن را با نظر مقام معظم رهبری (مود ظل العالی) تطبیق می دهد، سپس با توکل به خداوند متعال به ائمه معصومین (ع) مراجعه می کند. ع.ش) با روحیه انقلابی. جهادی و خستگی ناپذیری این کار را تمام می کند، مطمئنم چون راه اربعین را هموار کرد و حرم حضرت زینب(س) را پاس داشت، مورد برکت و دعای خاص آقا امام حسین(علیه السلام) قرار گرفت. در سراسر کشور و جهان به مناسبت سومین سالگرد شهادتش مشتاقانه به کرمان آمدند تا مقام شامخ وی را ادای احترام کنند و در جوار قبرش زیارت کنند.

در پایان این مراسم از خانواده های معزز شهیدان طیاری، کاشانی و دبیری تقدیر و تجلیل بعمل آمد و هدایایی از سوی سردار تنسیری به آنان اهدا شد.

دیدگاهتان را بنویسید