نصب بنرهای گران قیمت برای مجازات واحدهای صنفی / جریمه سه شرکت بزرگ لبنیات بالای 53 میلیارد تن


ساعت: 15:54
تاریخ انتشار: 1301/03/24
کد خبر: 1856032

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی با هشدار نسبت به بنر گران قیمت مجازات واحدهای صنفی از محکومیت سه شرکت بزرگ لبنی به ارزش بیش از 53 میلیارد تن خبر داد.


به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ احمد اسانلو رئیس سازمان تعزیرات حکومتی در مراسم افتتاحیه ستاد کل عملیات این شعبه گفت: در روزهای اخیر با واحدهای تولیدی مواجه شده ایم که اقدام به افزایش خودسرانه قیمت ها کرده اند. برده ای که به دنبال افزایش قیمت بود، مجبور شد محصولات خود را فعال و تحویل دهد.

وی به ساز و کار شعب کشوری اشاره و تصریح کرد: تلاش می کنیم تسهیل و همکاری با سایر نهادها از جمله فعالیت های ستاد عملیاتی امور شعب با سرعت عادی انجام شود و روند بروکراسی اداری کاهش یابد.

رئیس سازمان جنایی با بیان اینکه شعب کشوری موظف به حضور در مراکز تولیدی هستند گفت: این حضور در راستای تسریع در کار است. سیاست ما این است که اجازه ندهیم کالاهایی که خودسرانه با قیمت های گزاف تولید می شوند وارد شبکه توزیع شوند. این توقیف به دلیل اقلام موجود در اختیار شبکه پخش بوده است.

رئیس یکسویه دولت به نظارت بر لبنیات اشاره کرد و گفت: این موضوع را به شعب کشوری رسانده ایم و یکی از نظارت ها با مواد شوینده این لبنیات متفاوت است.

اصانلو ادامه داد: از روز چهارشنبه هفته گذشته به یکی از روسای شعب کشوری موظف به بازرسی از واحدهای تولیدی لبنیات شدیم و تعدادی از واحدها نیز قیمت ها را در حوزه تولیدی اصلاح کردند.

وی به محکومیت سه شرکت بزرگ لبنیات اشاره کرد و گفت: سه شرکت محکوم شدند و دیروز پرونده مختومه شد و امروز منجر به صدور حکم شد. این شرکت ها جزو شرکت های بزرگ هستند که یکی از آنها به 360 میلیارد ریال گران فروشی محکوم شده است. این شرکت همچنین محکوم به نصب بیلبورد و تعدیل قیمت است.

اسانلو ادامه داد: یک شرکت دیگر به 16 میلیارد تن و تعدیل قیمت و دیگری به نصب بیلبورد و یک میلیارد تن به عنوان جریمه محکوم شدند. این سه شرکت به خاطر این جنایت گرانفروشی محکوم شدند. برخی از شرکت‌ها نیز افزایش قیمت‌های خودسرانه‌ای در بخش تولید داشتند که اجازه توزیع را نداشتند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید