نظارت و نظارت بر کار دستگاه های مسئول بر عهده کنوانسیون حقوق کودک است / سازوکار قانونی برای جلوگیری از مشکلات زباله وجود ندارد


ساعت: 17:00
تاریخ انتشار: 1301/03/24
کد خبر: 1856038

معاون حقوق بشر و امور بین الملل وزیر دادگستری و دبیر کنوانسیون حقوق کودک، کودکان را سرمایه انسانی جامعه و موتور محرکه توسعه پایدار انسانی دانست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از موج بیانی; فتح احمدی ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی حقوق کودک استانداری زنجان اظهار داشت: زنجان در برخی موارد از جمله پایتخت شور و شعور حسینی خاص و استثنایی بوده است.

او گفت: «ما با حقوق کودکان مشکل داریم.

احمدی افزود: ظرفیت های خوبی در استان زنجان وجود دارد که باید از آنها برای حل مشکل کودکان به هر نحوی استفاده کرد.

معاون حقوق بشر و امور بین الملل وزیر دادگستری و دبیرکل کنوانسیون حقوق کودک افزود: نبود سازوکار اجرای قانون مشکلاتی از جمله جمع آوری زباله را به وجود آورده است.

وی در خصوص کنوانسیون حقوق کودک گفت: ما به عنوان یک نهاد ملی و الزامات شرعی و قوانین داخلی، هر ساله به مدت 2 هفته در اجلاس جهانی شورای حقوق بشر در ژنو شرکت می کنیم و علاوه بر آن بیان دستاوردهایمان،

احمدی با بیان اینکه تمام دغدغه نسل ایران بر عهده کودکان است، گفت: موضوع کودک بسیار مهم و مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی است و علیرغم اقدامات موثر و مثبتی که انجام شده، همچنان مشکلات وجود دارد. ماندن.”

معاون وزیر دادگستری و امور بین الملل، وزیر دادگستری و دبیرکل کنوانسیون حقوق کودک با تاکید بر اینکه باید مشکلات و معضلات را کمی سازی کنیم، خاطرنشان کردند: برای کاهش مشکلات و کاهش مشکلات باید گزینه های مختلف را با هم ترکیب کنیم. مشکلات اضافه نکنید زیرا نقش ما این است که بتوانیم بر مشکلات غلبه کنیم که البته می توانیم.

وی با بیان اینکه باید از ظرفیت های مختلف از جمله دانشگاه ها استفاده کنیم، افزود: برای حل یکی از مشکلات موجود باید نتایج ملموسی از تحقیقات و مطالعات داشته باشیم.

احمدی گفت: کودکان سرمایه انسانی جامعه و موتور محرکه توسعه پایدار انسانی هستند.

وی با اشاره به تلاش هایی که در این زمینه انجام می شود، خاطرنشان کرد: چالش ها و آسیب های استان ها را شناسایی و تحلیل می کنیم و متناسب با نیازهای پیش آمده، به جدیت نیازها پی برده و چالش های بعدی را پیش بینی و خلأها را شناسایی می کنیم. “با هم بودن

معاون وزیر دادگستری و امور بین الملل، وزیر دادگستری و دبیرکل کنوانسیون حقوق کودک، تغذیه، آموزش، سلامت، بهداشت و آرامش را از حقوق مسلم کودکان دانستند. مدیران استانی می خواهند شرکت های ثروتمندی را برای خدمت به کودکان استخدام کنند زیرا کودکان به شدت به این حمایت نیاز دارند.

وی با بیان اینکه بودجه دولتی محدود به حل مساعد مشکلات است، گفت: زنجانی ها با سکونت در شهرها و کشورهای دیگر ظرفیت خوبی دارند که باید شناسایی شود و توجه آنها به استان معطوف شود، بنابراین هم در از نظر فرصت های مالی و ایده ها خدمت بچه ها بیایند.

احمدی افزود: باید دید چه ابتکاری می توان برای جلوگیری از گسترش مشکلات و معضلات اندیشید و از آن برای تضمین حقوق کودکان استفاده کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید