نظر مهاجرانی درباره صعود تیم ملی ایران

وی ادامه داد: ما بازیکنانی داریم که تجربه حضور در زمین های بین المللی را دارند و این می تواند نقش زیادی در فوتبال ما داشته باشد. افتخار بزرگی است اما باید توجه داشته باشم که در مسابقات مقدماتی جام جهانی 1978 قبل از بازی با کویت تصمیم به صعود گرفتیم و این مسابقه برای ما مراسمی بود. الان هم این شکل از صعود از نظر روانی برای ما بسیار موثر است. باید این صعود را به همه تبریک بگوییم و امیدوارم آرزوی همه برای حضور در مرحله گروهی جام جهانی برآورده شود.

سرمربی اسبق تیم ملی ایران گفت: تیم ملی ایران برای این دیدار آماده نبود و می توان گفت همه عوامل برای این صعود موثر است. من معتقدم از امروز زنگ خطر به صدا درآمده است و باید برنامه ریزی کنیم نه اینکه به این موفقیت شادی کنیم. فوتبال ما قوی ترین تیم آسیاست و تا به حال چنین بازیکنان بین المللی نداشته ایم. پس باید برویم و روی برنامه های آینده مان کار کنیم و هدف گذاری کنیم.

وی افزود: آیا این مهم است که بدانیم می خواهیم برای دور دوم برنامه ریزی کنیم؟ یا برای این مسابقات هدف داریم یا نه. باید ببینیم به چه چیزی نیاز داریم و همه چیز به مربی بستگی دارد. سرمربی تیم ملی از ما چه می خواهد و برنامه های کوتاه مدت و بلندمدت او چیست.

دیدگاهتان را بنویسید