نظر کمیسیون فنی برای سرمربیگری تیم ملی علی دایی بود; قلعه نویی تاکنون انتخاب ما نبوده/ هنوز گزینه انتخاب مربی خارجی وجود دارد


ساعت: 10:57
تاریخ انتشار: 1301/04/26
کد خبر: 1883748

یکی از اعضای کمیته فنی فدراسیون فوتبال گفت: نظر اصلی کمیته فنی درباره گزینه ایرانی فقط علی دایی بود و کلانوی تا این لحظه انتخاب ما نبود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی اصغر عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال پیش از برگزاری جلسه اعضای کمیته فنی و هیات رئیسه فدراسیون فوتبال برای تصمیم گیری درباره وضعیت دراگان اسکوچیچ گفت: اولین جلسه کمیته فنی با هیئت مدیره است. خواهیم دید چه اتفاقی می افتد.

وی درباره اینکه آیا توصیه ای به کمیته فنی برای انتخاب سرمربی ایرانی شده است، گفت: خیر. ما همچنین در مورد اینکه آیا توانایی های داخلی ما می تواند از آنها استفاده کند یا خیر صحبت کردیم. اگر نتوانستیم به این نتیجه برسیم که یک مربی بومی با شرایط موجود نمی تواند بهتر به ما کمک کند، دلیل نمی شود مربی ایرانی را که توانایی ندارد به خدمت بگیریم. البته به موازات آن، یک مربی خارجی هم مدنظر هیات مدیره و کمیته فنی است. ما قطعاً آنچه مناسب است را انتخاب خواهیم کرد.

عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه آیا سرمربی ایرانی با توجه به چالش ها و تقسیم بندی ها می تواند تیم ملی را در جام جهانی هدایت کند یا خیر، گفت: نظر اصلی کمیته فنی برای گزینه ایرانی فقط علی دایی بود که او را انتخاب کرد. سوال سرمربی بودن را رد کرد. حال باید دید در جلسه امروز چه اتفاقی می افتد.

مدیر روستا با بیان اینکه نادر فریادشیران مدعی شد امیر گاله نویی سرمربی تیم ملی می شود، گفت: او تا به حال انتخاب ما نبود.

وی درباره صحبت های اخیر مهدی طارمی توضیح داد: این صحبت ها را شنیدم. مشخص است که در تیم ملی رفاقت، همفکری و اعتماد به نفس سال های قبل کمی رنگ باخته است. این برای هر تیمی خطرناک است. نقطه قوت ما در دو جام جهانی قبلی، اتفاق نظر بود. امیدواریم همدلی، اتحاد و همراهی به روحیه تیم ملی بازگردد.

عضوکمیسیون فنی فدراسیون فوتبال درباره اینکه آیا با تغییر سرمربی همدلی به تیم ملی برمی گردد، گفت: به هر حال سرمربی جدید می آید و فکر می کنم همه بچه ها بدانند که باید از سرمربی اطاعت کنند. مربی و این می تواند همدلی ایجاد کند.

مدیر روستایی در خصوص اینکه آیا سرمربی خارجی به طور قطعی از گزینه های تیم ملی کنار گذاشته شده است، گفت: هنوز گزینه انتخاب مربی خارجی وجود دارد، هرچند بعید می دانم امروز سرمربی تیم ملی مشخص شود و شاید هم انتخاب شود. در روزهای آینده مشخص می شود.

وی در خصوص اختلاف کمیته فنی و هیات مدیره گفت: کمیته فنی مشورت می کند و نظر می دهد اما تصمیم گیرنده هیات مدیره است.

مهاجم سابق تیم ملی درباره دیدار روز گذشته میرشاد مجدی و حمید سجادی گفت: اطلاعی از این موضوع ندارم.

مدیر روستا درباره اینکه آیا انتصاب اسکوچیچ امروز قطعی می شود یا خیر، گفت: تا زمانی که دستور جلسه تعیین نشود نمی توانم به طور قطعی صحبت کنم.

انتهای پیام/



دیدگاهتان را بنویسید