نقره داغ به شرکت های مسافرتی متخلف کوم


ساعت: 21:11
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۵
کد خبر: 1890293

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری استان قم اعلام کرد؛

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قم از محکومیت ده شرکت مسافربری متخلف در قم خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علیرضا اسدی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قم در گفتگو با خبرنگار قم فردا گفت: علیرضا اسدی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قم در گفت‌وگو با خبرنگاران: به منظور جلوگیری از تضییع حقوق شهروندی و سایر ذی‌نفعان، ده شرکت حمل‌ونقل مسافری و دفتر فروش بلیط اتوبوس به دلیل تخلفات انجام شده به تعطیلی شرکت و ابطال پروانه فروش بلیط محکوم شدند. در دارقم

وی با اشاره به اینکه عمده تخلفات شرکت ها و دفاتر فروش بلیت، افزایش غیرقانونی قیمت بلیت، صدور بلیت دستی، تاخیر زیاد در جابجایی ناوگان، واسطه گری و غیره بوده است، تصریح کرد: فروش بلیط دستی تخلف است زیرا ممکن است موجب کتمان نرخ های مصوب شود. در سامانه فروش الکترونیکی گنجانده شده است.

اسدی خاطرنشان کرد: در این مرحله از رسیدگی به تخلفات، پنج شرکت حمل و نقل مسافر مستقر در پایانه مرکزی قم (پایانه کوتسار) به مدت یک هفته تا یک ماه تعطیل و نسبت به پلمب و نصب بنر تعطیلی هر شرکت اقدام شد. .

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با اشاره به اینکه در آینده پروانه پنج باجه فروش بلیط اتوبوس در شهر قم نیز لغو شده است، خاطرنشان کرد: معاونت حمل و نقل، تصرف، مطالعه و تشکیل خواهد شد. کمیسیون ویژه در سایت شرکت و تایلند.

اسدی تصریح کرد: پس از ارائه موارد تخلف و استماع ادله مدیران شرکت و کارمندان فروش بلیت در صورت احراز تخلف در محل و در صورت تکرار (بیش از سه بار) تخلف از سوی اداره کل صدور گواهینامه صادر می شود. شرکت های خودروسازی حمل و نقل کالا و مسافر. بسته به نوع تخلف، حکم تعطیلی شرکت صادر می شود، گاهی اوقات برای یک سال.

وی با اشاره به اینکه طبق بررسی های انجام شده در صورت استفاده کاربران از سامانه های الکترونیکی برای ارائه خدمات مسافرتی، تخلفات در حوزه حمل و نقل جاده ای کاهش چشمگیری می یابد، گفت: کاربران گرامی در صورت مشاهده هرگونه تخلف در حوزه حمل و نقل جاده ای اعم از کالا و مسافر می توانند برای کسب اطلاعات با سامانه 141 IO مرکز مدیریت راه تماس بگیرند.




انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید