نقش طرالله در کربلای 5 را باید ستود/ هوشمندانه درخشش جبهه اسلامی در فضای مجازی


ساعت: 16:57
تاریخ ارسال: 1301/05/13
کد خبر: 1887919

سردار حسین معارفی گفت: دشمن دین، اراده و دل پاک فرزندان ما را هدف قرار داده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از راه آرمان سردار حسین معروفی معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین ظهر امروز در بیست و دومین یادواره شهید دهستان در خبر شهر بافت اظهار داشت: شهدای ما شناسنامه واقعی ملت ایران و هرکسی که می خواهد ملت ایران را بشناسد. باید دید شهدایی که عاشورا را آفریدند زیرا مظهر صلابت ملت هستند.



وی افزود: شهدا محور وحدت هستند که برای حفظ دین خدا، ارزش‌های اسلامی و الهی و حفظ عزت جان خود را فدا کرده‌اند.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه شهدای ما در کلاس درس عباس بن علی (ع) حسینی به شهادت رسیدند، تصریح کرد: جنگ دردناک و مضر است اما در جنگ نابرابر که همه بدی های دنیا در یک جبهه است. و علیه انقلاب نوپای اسلامی؛ این جنگ سخت به خاطر فرهنگ حاکم بر آن که فرهنگ دین و عاشورا بود، به دفاع مقدس ماندگار تبدیل شد.



فرهنگ حاکم، اسلامی و پاسداری مقدس عاشورایی بود


سردار حسین معروفی ادامه داد: فرهنگ حاکم بر دفاع مقدس ما همه شهدا، جانبازان و آزادگان را چه در شکل و چه در محتوا ماندگار و جاودانه کرد چرا که محتوای دفاع مقدس ما اسلام و عاشورا بود.

وی تصریح کرد: ایستادگی، عنایت، برادری، سادگی، شناخت ائمه اطهار و شناخت دشمن در وجود رزمندگان بود. این امر قدرت درونی ایجاد کرد و چون در نبرد قوی بودند، بیرون از نبرد نیز قوی شدند و در مقابل دشمن ایستادند».

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مصطفین بر اعتقاد به خدای رزمندگان تاکید کرد و تصریح کرد: خداوند فرمانروای جبهه بود زیرا همه از خدا می ترسیدند و جز از خدا نمی ترسیدند. ما به سنت الهی اعتقاد داشتیم، اعتقاد داشتیم که دستورات و احکام خدا تخلف ناپذیر است، دشمن را کوچک و ناچیز می دیدیم و لذا خداوند ما را پیروز کرد چون به خدا ایمان داشتیم.

وی افزود: در جبهه بشریت آب و غذای خود را به اسرای بعثی دادیم. در دفاع مقدس ما جان دادن در اولویت بود. در هیچ جای تاریخ اسلام و شیعه به جز کربلا، مردم بعد از عاشورا در جانفشانی برای خدا از خود پیشی نگرفتند.» این جریان فقط در پاسداشت مقدس ما اتفاق افتاد.

نقش تارولا در کربلای 5 باید خوانده شود


سردار حسین معروفی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که شب های عملیات کربلای 5 را شب های قدر جمهوری اسلامی نامیده اند، اظهار کرد: فرزندان طرالله بیشترین سهم را در عملیات کربلای 5 داشتند؛ این شب ها در عملیات کربلای 5 بوده است. ما طراللهی و بچه های حاج قاسم باید مرگ طرالله و فرزندان حاج قاسم و شهید سلیمانی در کربلای 5 را بنویسیم و بخوانیم، کربلا و معجزه را در این عملیات دیدیم.


فرمانده سابق سپاه تارولا استان کرمان در بخشی دیگر از سخنان خود با تاکید بر اینکه دشمن ما مانند گذشته است و راهبرد او همان راهبردهای قدیمی است، اما روش و نحوه اجرا را تغییر داده است و خاطرنشان کرد: : این دشمن غیر قابل اعتماد است، مانند امام ما نیست، دشمن را نمی شناسد زیرا ائمه جامعه ما هدف و استراتژی دشمن را می دانند و آنها را رصد و تحلیل علمی می کنند.




وی ادامه داد: امروز این دشمن به دنبال اشغال سرزمین ما نیست زیرا توانمندی های نظام اسلامی در عرصه دفاعی و امنیتی آنقدر برجسته و قوی است که اگر روزی دشمن دست به چنین حماقتی زد باید مطمئن باشد قبر جایی است که حماقت خود را مرتکب شده است.»


معارفی تاکید کرد: این دشمن به دنبال تسخیر ذهن ملت ایران است، آنها می خواهند بر شجاعت ملت ایران غلبه کنند، زیرا ملتی که شجاعتش از دست رفته، سلاحش قدرت دفاع از خود را ندارد.

دشمن به دنبال تسخیر اراده ملت ایران است


معاون هماهنگ کننده بسیج مصطفین سازمان تصریح کرد: دشمن با این نیت که تغییر رفتار منجر به تغییر ساختارها شود، تلاش می کند اراده ما را بشکند و به قلب ما وارد شود تا رفتارمان را تغییر دهیم.


وی با بیان اینکه راه مبارزه با دشمن شناخت امام و شناخت دشمن است، گفت: تا امام جامعه را نشناسیم و نسبت به او معرفت پیدا نکنیم و در ولایت و حجت خدا ذوب شویم نمی توانیم دشمن را بشناسیم. .. به ما می دهد تا حق را از باطل تشخیص دهیم و در سرزمین دشمن نباشیم.



دشمن در جنگ هیبریدی با ابزار رسانه ای به خانه ها نفوذ کرده است


حسین معروفی افزود: جنگ امروز جنگ ترکیبی است و ابزار دشمن رسانه و فضای مجازی است. دشمن جنگ تمام عیار را برای هدف قرار دادن ذهن فرزندان ما به راه انداخته است. امروز دشمن خاکریز و دژ ندارد، دشمن در خانه ها نفوذ کرده است.
فرمانده سابق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طرالله کرمان تصریح کرد: امروز باید در این جنگ نابرابر ترکیبی از شهدا الگوبرداری کنیم و با دشمن بجنگیم نه اینکه بنشینیم و جواب دهیم.



جبهه اسلام در فضای مجازی هوشمندانه عمل کند/ دشمن عفت جامعه را نشانه رفته و بدنبال آبروریزی است.


سردار معروفی با اشاره به تلاش های اخیر دشمن در خصوص حجاب گفت: ببینید چگونه عفاف جامعه ما را نشانه گرفته اند. دشمن بدنبال آبروریزی است، اما ما عبادت ناموس را از امام حسین (ع) آموختیم.

وی اعلام کرد: دشمن دین و اراده و دلهای پاک فرزندان ما را هدف قرار داده است. او به دنبال دین زدایی است. ما باید در فضای کانال های هوشمند به این دشمن حمله کنیم و جبهه اسلام فضای مجازی را فتح کند.»

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین در بخش پایانی سخنان خود بر لزوم گسترش مکتب شهید سلیمانی تاکید کرد و اظهار داشت: حاج قاسم را باید دستگاه ها بشناسند نه حافظه. مدیریت شهید سلیمانی از ویژگی های بارز اوست.



معروفی ادامه داد: برخی می گویند ولایت پذیری کنیم اما شهید ما حاج قاسم معتقد به ولایت بود. او با خواست استاندار و نه به دستور و فرمان او کار می کرد. او تحت سرپرستی خداوند بود. او می‌دانست حجت خدا چه می‌خواهد، آن حضرت عباس (ع) بود.

راز عاقبت به خیر شناخت ولی خداست



وی تصریح کرد: همان چیزی را که امیرالمومنین علیه السلام در وصف مالک فرمودند، امام امروز ما در وصف حاج قاسم فرمودند، زیرا راز عاقبت به خیر شناخت ولی خداست و وصیت حاج قاسم در واقع همین است. قیمومیت .

حاج قاسم با اشاره به بخشی از متن موقوفه بیت الزهرا(س) گفت: شهید سلیمانی نوشته که هرکس در این مکان سخنرانی و مداحی کند باید عاشق اهل بیت باشد، باید عاشق باشد. امام خمینی و امام خامنه ای. این طرز فکر شهید عزیزمان است.

فرمانده سابق سپاه طرالله استان کرمان در پایان خاطرنشان کرد: دشمن مثلث مقاومت، جهاد و شهادت را در کشور شیعه هدف قرار داده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید