نماز جمعه 3 تیرماه در تمامی مساجد مازندران


ساعت: 10:12
تاریخ انتشار: 1401/04/02
کد خبر: 1877980

رئیس شورای سیاسی ائمه جمعه مازندران اعلام کرد:

محمد انتصاری گفت: اولین نماز جمعه تیرماه 1401 با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در سومین روز از چهارمین ماه سال در 47 شهر مازندران اقامه می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام محمد انتظاری در گفت و گو با خبرنگار بلاغ; وی آخرین وضعیت برگزاری نماز جمعه این هفته در شهرهای مختلف مازندران را اعلام کرد و گفت:

وی با بیان اینکه اولین نماز جمعه در تیرماه 1401 برای پنجاه و ششمین هفته متوالی در تمام شهرستان های استان اقامه می شود، تصریح کرد: اقامه نماز جمعه برای پنجاه و ششمین هفته متوالی است. وی افزود: طبق آخرین تصمیمات دیگر در شهرستان های استان نماز جمعه را اقامه نخواهیم کرد و اقامه نماز جمعه حتی در شهرهای قرمز و نارنجی به شرط اقامه نماز در فضای باز و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی نامحدود است. “

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه مازندران گفت: بر اساس تصمیم، نماز جمعه به شرط اقامه نماز جمعه در شهرهای زرد در مساجد و در شهرهای نارنجی و قرمز در فضای باز در تمامی شهرها برگزار می شود. استان؛ وی افزود: نکته مهم در اقامه نماز در شرایط فعلی رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی با وجود بازگشت آبی در بسیاری از شهرهای استان است.

انتصاری خاطرنشان کرد: اقامه نماز جمعه این هفته 3 تیرماه در تمامی شهرهای استان با وضعیت زرد (در مساجد) و همچنین شهرهای با وضعیت نارنجی و قرمز (در فضای باز و تا 100 نفر در 40 دقیقه) نامحدود است.

وی در پایان گفت: نماز جمعه سوم تیرماه در 47 شهر مازندران با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی (طبق برنامه اختصاصی) اقامه می شود.

باید بگویم؛ نماز جمعه 26 تیرماه به امامت نماینده ولی فقیه در استان آیت الله محمدی لائینی در مرکز مازندران اقامه می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید