نمایش «داستان یک مجسمه» از نهاوند موفق شد به جشنواره منطقه ای فجر راه پیدا کند


ساعت: 14:13
تاریخ انتشار: 09/05/1401
کد خبر: 1913775

امیر بحیرایی عنوان برنده سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان همدان را از نمایش «تاریخ مجسمه سازی» هنرمندان این شهر اعلام کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصر همدان؛ امیر بحیرایی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند در گفت و گو با خبرنگاران گفت: در مراسم اختتامیه بیست و چهارمین جشنواره تئاتر استان همدان به میزبانی شهرستان بهار شرکت کنندگان نهاوند خوش درخشیدند..


وی بیان کرد: در این مراسم نمایش «تاریخ مجسمه سازی» به نویسندگی و کارگردانی هنرمند ارجمند اتابک مهراد ضمن کسب عنوان استانی موفق به راهیابی به جشنواره منطقه ای تئاتر فجر شد..


بحیرایی افزود: در این مراسم مسعود رضی برای بازی در این نمایش عنوان بازیگر مرد اول و خانم زری هاینا عنوان دومین بازیگر زن را کسب کردند..


وی ادامه داد: مهدی حبیب وند نیز به عنوان اولین قطعه موسیقی و اتابک مهراد به عنوان دومین نویسنده برای نگارش متن نمایشنامه داستان مجسمه انتخاب شدند..


رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند گفت: این موفقیت ها افتخاری دیگر بر اداره پرافتخار فرهنگ و هنر این شهرستان افزوده است..


بحیرایی ضمن تبریک کسب این عناوین برجسته به هنرمندان گرانقدر شهرستان، به مردم شریف نهاوند ابراز امیدواری کرد: با تلاش و حمایت های انجام شده شاهد افتخارات بیشتر برای تمامی فعالان فرهنگی و هنری کشور و درخشش آنان باشیم. ..


وی در پایان گفت: هیئت داوران این دوره عیراضا استادی، حسن اسدی و امیرحسین حریری کاشانی بودند..


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید