نماینده مجلس: امضاهای استیضاح فاطمیه امین به حد نصاب نرسید/ وزیر صمت سه شنبه به مجلس رفت

نماینده مجلس: امضاهای استیضاح فاطمیه امین به حد نصاب نرسید/ وزیر صمت سه شنبه به مجلس رفت

روز جدید روح اله عباسپور، سخنگوی کمیسیون صنعت و معدن مجلس، گفت: امضای طرح استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت به حد نصاب نرسیده است. وی گفت: بسیاری از نمایندگان پارلمان اروپا با حضور در کمیته امضای خود را پس گرفتند اما اینطور نیست که امضای این طرح به حد نصاب نرسیده باشد و این طرح از دستور کار خارج شود.

سخنگوی کمیسیون صنعت و معدن مجلس گفت: امضای طرح استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت به حد نصاب نرسیده است.

روح اله عباسپور سخنگوی کمیسیون صنعت و معدن مجلس شورای اسلامی درباره جلسه کمیسیون بررسی طرح استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: این موضوع در کمیسیون بررسی می شود و در ادامه این موضوع در کمیسیون بررسی می شود. سه شنبه با حضور آقای فاطمی امین.

وی درباره پس گرفتن امضای این استفساریه از برخی نمایندگان ادامه داد: تعدادی از نمایندگان با حضور در کمیته امضای خود را پس گرفتند اما اینطور نیست که امضای این طرح خارج از حد نصاب باشد و این طرح از دستور کار خارج شود.

نماینده بویین زهرا در مجلس گفت: در حال حاضر طرح استیضاح آقای فاطمی امین بیش از 10 امضا دارد و کمیته در حال بررسی این طرح است و از وزیر صمت نیز برای حضور در جلسه کمیته دعوت شده است. در سه شنبه

سخنگوی کمیسیون صنعت، معدن و مجلس اضافه کرد: پس از جلسه کمیسیون در صورت رضایت طراحان از پاسخ های وزیر، طرح از دستور کار خارج می شود و در صورت عدم رضایت طراحان، گزارش کمیسیون ارائه می شود. . مجلس باید به صورت عمومی رصد شود.

دیدگاهتان را بنویسید