نمی گذارم کسی از روی نیمکت با مربی حریف صحبت کند/گل گور برای قهرمانی می جنگد


زمان: 12:26 صبح
تاریخ انتشار: 07/09/1401
کد خبر: 1900272

سرمربی استقلال گفت: تمام تلاش خود را می کنیم تا در دیدار با گل گهر پیروز شویم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش رسانه های باشگاه استقلال، با توجه به زمان پرواز تیم فوتبال استقلال به سیرجان برای رویارویی با گل گهر، ریکاردو ساپینتو سرمربی تیم فوتبال استقلال نتوانست در نشست خبری حاضر شود.

به همین دلیل ساپینتو بدون حضور در این کنفرانس به بیان دیدگاه خود در مورد بازی گل گهر پرداخت و گفت: ابتدا باید به تیم ملی فوتبال ایران به خاطر دو بازی خوبی که انجام داد تبریک بگویم. برای ملی پوشان آرزوی موفقیت دارم. من و تیم فوتبال ایران به سه بازیکن استقلال خسته نباشید می گوییم. امیدوارم همچنان موفق باشند.

وی درباره دیدار مقابل گل گهر گفت: مقابل تیمی بازی می کنیم که تا اینجای کار لیگ خیلی خوب کار می کند. گل گهر یکی از معدود تیم هایی است که امسال برای عنوان قهرمانی می جنگد. یک تفاوت با سال قبل این است که امسال تیم های زیادی برای عنوان قهرمانی می جنگند. البته با تمام توان برای عنوان قهرمانی می جنگیم. فردا با تمام قوا تلاش می کنیم تا بازی را ببریم.

ساپینتو درباره انتظاراتش از داوری بازی فردا گفت: برای تیم داوری آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم عملکرد خوبی داشته باشند. در چند بازی قبلی به خاطر داوری شکست خوردیم و همه دیدند چه اتفاقی افتاد. عملکرد داوران در این چند هفته برای ما بدون مشکل نبوده و بسیاری از کارشناسان این نکته را تایید کرده اند. فردا امیدوارم و مطمئنم که داوران تمام تلاش خود را می کنند و تصمیمات درستی می گیرند.

وی در نهایت به لزوم رعایت احترام بین نیمکت‌ها در طول بازی‌ها اشاره کرد و گفت: زمانی که به عنوان سرمربی کنار زمین هستم، اگر مجبور باشم با داور صحبت کنم، به عنوان سرمربی این کار را انجام می‌دهم. یا اگر مجبور باشم با نیمکت حریف صحبت کنم، من به عنوان سرمربی فقط با سرمربی حریف صحبت می کنم. مهم این است که احترام بگذاریم. این صحبت ها باید با احترام کامل انجام شود. دستیار یا هر شخص دیگری در نیمکت نشین نباید با سرمربی حریف صحبت کند در بازی نساجی این اتفاق افتاد من نمی گذارم هیچکس روی نیمکت تیمم با سرمربی حریف صحبت کند از نیمکت تیم های حریف هم همین انتظار را دارم اگر دستیارانم بخواهند برای گفتن چیزی، آنها باید آن را به من بگویند تا آن را بگویم. حفظ احترام برای من بسیار مهم است.

دیدگاهتان را بنویسید