نهاد امنیتی ایران اسلامی پس از حمله موشکی به عین الاسد به جهانیان معرفی شد

ساعت: 15:17
تاریخ انتشار: 1300/10/18
کد خبر: 1798877

حضرت پور گفت: پس از حمله به عین الاسد، ارگان امنیتی ایران اسلامی برای جهانیان روشن شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ روح اله حضرت پور در گفت و گو با اروم نیوز اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی پس از شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، «انتقام محکم» را مطرح کردند و این موضوع به یک مطالبه در بین مردم تبدیل شده و مستلزم انتقام از قاتلان سردار است. در برابر این اقدام

وی افزود: پس از این سوال برای نشان دادن قدرت خالی آمریکا و اینکه هیچ اقدامی بی پاسخ نمی ماند، پنج روز پس از شهادت سردار سلیمانی، حمله به پایگاه عین الاسد در دستور کار قرار گرفت. به دنیا نشان داد چون آنقدر بزرگ نیستند که به خواسته خود بپردازند و دوم اینکه قدرت و اقتدار موشکی ایران در این حمله به دنیا ثابت شده است.

یکی از اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: حمله موشکی به پایگاه آمریکایی در عین الاسد تنها بخشی از انتقام اصلی بود و انتقام اصلی اخراج آمریکا از منطقه تحت نظارت است.

حضرت پور با اشاره به ترس دشمنان به ویژه آمریکا از افکار و اندیشه های سردار سلیمانی گفت: سردار حاج قاسم سلیمانی به سرعت در بین همه مذاهب و آزادی خواهان جهان در حال گسترش است.

وی اذعان داشت: مرحله دیگر انتقام، حذف رژیم صهیونیستی از منطقه است، در واقع اخراج و بیرون راندن بقایای نظام سلطه از منطقه یکی از مهم ترین اهداف است، اگر اشتباه کرد او بی پاسخ نخواهد ماند

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید