نوروزی به 3200 جهادگر محروم خراسان جنوبی خدمت رسانی می کند


ساعت: 10:58
تاریخ انتشار: 1401/01/11
کد خبر: 1818625

هنری گفت: در ایام نوروز امسال 3200 جهادگر بومی و غیر بومی برای محرومیت زدایی در استان خراسان جنوبی و مناطق خالی از سکنه فعالیت جهادی انجام می دهند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از कاورستانمهدی هنری صبح امروز در دیدار رئیس سازمان بسیج سازندگی با جمعی از نمایندگان اردوهای جهادی استان با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: 180 گروه جهادی در مناطق فقیرنشین استان در نوروز 1401 حضور داشتند. ارائه خدمات 12 گروه، مهمان از استان های دیگر است.

رئیس بسیج سازندگی خراسان جنوبی با اشاره به فعالیت چهار گروه در چهار شهرستان مرزی استان گفت: در این مدت 2 هزار و 500 جهادگر بومی و بیش از 720 جهادگر غیر بومی به مردم خدمت خواهند کرد.

هانری ادامه داد: فعالیت های جهادی در طول سال به یک روند تبدیل شده است که هر هفته شاهد حضور جهادگران هستیم و هر ماه یکسان سازی تمامی فعالیت های جهادی عمومی و تخصصی در یک حوزه خاص را داریم و این امر امروز نیز ادامه دارد.

وی گفت: بر اساس سامانه جهاد اطلس در حال حاضر یک هزار و 850 گروه جهادی ثبت نام شده در خراسان جنوبی وجود دارد که تعدادی در محله و برخی دیگر به صورت جغرافیایی مستقر هستند.

رئیس بسیج سازندگی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در نوروز سال 1401 بسیج سازندگی کشور پنج اردوی جهادی کشوری را که در استان های فقیرنشین حضور دارند، شناسایی کرد، گفت: است.

هنری با بیان اینکه جهادگران با کمک مالی خیران 112 طرح عمرانی را در دستور کار قرار دادند، افزود: سال گذشته در قالب انجمن خیریه جهاد بیش از 3 میلیارد و 500 میلیون تن کمک های خیریه دریافت کردیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید