نور ستاره سبز؛ باید به استقلال برگردم

نور ستاره سبز؛  باید به استقلال برگردم

آرش رضاوند هافبک باتجربه فوتبال ایران در نیم فصل گذشته به صورت قرضی از استقلال به فولاد رفت. حالا قراردادش با فولاد به پایان رسیده و عملا بازیکن استقلالی به حساب می آید.

او درباره شرایطش در فولاد گفت: فصل خوبی داشتم. من با استقلال قرارداد دارم و همه چیز به باشگاه مربوط می شود. هر تصمیمی که بگیرند، من تابعم.

هافبک استقلال با تاکید بر اینکه در صورت بازگشت به این تیم باید با مربی خارجی همکاری کند، خاطرنشان کرد: من آخرین بار با استراماچونی کار کردم و تجربه همکاری با مربی خارجی را دارم. باید به تمرینات بروم و ببینم چه می شود.

رسوند درباره اینکه دوست دارد کجا بازی کند، گفت: من بازیکن استقلال هستم و بازیکن آزاد نیستم. همانطور که گفتم من قرارداد دارم و باشگاه باید برای من تصمیم بگیرد.

وی درباره بحث معاوضه اش با علیرضا کوشکی خاطرنشان کرد: این را از 3 ماه پیش شنیدم. من از این مشکل آگاه نیستم. نمی دانم چه تصمیمی می خواهند بگیرند.

رضاوند درباره همکاری با جواد نکونام گفت: آقاواد یکی از مربیان خوب کشورمان است. او تجربه دارد. کار با آن سخت است، اما در حال پیشرفت است و لذت بخش است.

وی در خصوص شانس فولاد برای صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا افزود: قطعا همینطور است. من در حال حاضر بازیکن استقلال هستم اما فولاد نظم خاصی در تیمش دارد. او سازماندهی خوبی دارد و الفیصلی به اندازه الدحیل یا الهلال قوی نیست که فولاد را اذیت کند. به همین دلیل شانس خوبی برای صعود به این مرحله دارند.

دیدگاهتان را بنویسید