نوسازی یک ابر نفتکش دو میلیون بشکه ای در ISOICO


ساعت: 09:08
تاریخ انتشار: 1301/10/04
کد خبر: 1919653

برای دومین بار در تاریخ کشتی سازی کشور، اسکله خشک مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران یک سوپرتانکر با ظرفیت بیش از دو میلیون بشکه برای تعمیرات اساسی دریافت کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش هرمز؛ روز جمعه تاریخ شناس دومین ژانویهراماه 1401 تانکر نفت جادوگر دو یک میلیون بشکه آه تو ما جهت انجام دادن تعمیرات اصلی وارد شدن خشک Doc این مجتمع بزرگ صنعتی بلند شد.


این اولین یک نوار خوب چه سوپرتانکر مال ما جهت انجام دادن تعمیرات به یاردها درونی؛ داخلی و کارشناسان با تجربه ایرانی سپرده خواهد بود چه ثبت نام برای توانایی بر فراز مجتمع ایزویکو ایناهاش.


111e4d71 7276 4f5c a5fc 650bdb732a76 خبر خاکستری


شناور مال ما با ابعاد 332 متر طول 58 متر عرض و 31 متر ارتفاع متعلق به به نیروی دریایی شرکت ملی تانکر نفت ایران و از جانب تایپ کنید “تانکر نفت جادوگر» خوب چه 300 هزار تن وزن توانا شارژ کردن ایناهاش.


سندبلاست و رنگ مختلط بدن، تعمیر سیستم کشش ، تعمیر لوله سلام وارد شدن و خروج و پایه ای شناور تعمیر وینچ می بینم تعمیرموتورهای الکتریکی و تعمیر پمپ می بینم، پاره پاره از جانب تعمیرات 45 گرسنگی این شناور در خشک Doc ایزویکو خوب.


علی عسل مدیر گروه شناور است بزرگ ایزویکو خاطر نشان من کردم: همه چيز اقدامات لازم است پشتیبانی با خواندن به قدرت از نظر فنی و یاد گرفت داخل و با تجهیزات درونی؛ داخلی صورت من میگیرم.


ccd2eabf 3bfe 4c01 bf4f f39279dc9a0f خبر خاکستری


مدیر گروه شناور است بزرگ ایزویکو از جانب استخدام 350 شخص به پسندیدن مستقیم و بر فراز از جانب یکی هزار شخص خدمات جانبی و غیر مستقیم به انجام دادن این پروژه پشتیبانی اخبار داد.


V از جانب برتری اعتماد شرکت ملی تانکر نفت در من می گذرم این پروژه پشتیبانی به ایزویکو هم قدردانی انجام دهید و یادآوری کنید قیمت تمام انجام شده این تعمیرات اصلی با توجه 30 در حالی که 35 درصد پایین بیشتر ▼ از جانب رقبا خارجی و انجام اینگونه تعمیرات در داخل کشور از خروج مقادیر زیادی ارز از کشور جلوگیری می کند.


لازم است به اشاره می کنم خوب چه ایزویکو تاریخ ابزار تعمیرات شناور است یک غول بدن در کشور خوب و جولای 2018 در این مجتمع و به اولین یک نوار در تاریخ کشتی در حال انجام و کشتی زخم ها جمهوری اسلامی ایران یکی تانکر نفت یک غول بدن 320 هزار بدن (نفانکش دور در خاک این مرز و بوم Aاچ کم آبی بدن و تعمیرات اساسی تبدیل شد دارم میام داخل از نو یکی تانکر نفت از جانب این کلاس به مجموعه ایزویکو امضا کردن از جانب رضایت کارفرما نسبت به کیفیت کار و پایبندی به تعهدات اینمجتمع بزرگ صنعتی ایناهاش.


مجتمع کشتی در حال انجام و صنعت دریایی ایران (ایزویکو) یکی ■ منطقه خاص مقرون به صرفه با عرض 1100 هکتار خوب چه بهراعنوان بزرگترین زیر ساخت صنعت دریا و دریایی کشور قدرت بالا در ساخته شده است و تعمیر انواع شناور، ساختار)سلام دریا و بستر، زمینه کره و گاز نیز وجود دارد پروژه سلام بزرگ و با ارزش ذره مکمل مستقیم در حین سال ها گذشته به انجام دادن رسیده است، پروژه سلام پسندیدن ساخته شده است سه هواپیما کشتی حامل کانتینر اقیانوسپیما، یکی هواپیما تانکر نفت اقیانوس پیما، ساخته شده است بستر، زمینه گازی پارس جنوب و بستر، زمینه بنزین زمینه ها ناهمسان، تعمیر اروغ زدن حفاری به عنوان ساختار سلام استراتژیک در جهت توسعه زمینه ها کره و گاز کشور و هم شروع کنید ساخته شده است اولین دکل حفاری درونی؛ داخلی، ساخته شده است پیشرفته اکثر شناور جمع بیاور آلودگی سلام بنزین، ساخته شده است اولین آمبولانس دریا آلومینیوم و پروژهراسلام بازسازی و تعمیرات متعدد دیگری چه در همین حال جلوگیری کردن از جانب خارج شوید واحد پول از جانب کشور کمک زیاد هم در استخدام و رفاه صنعت متصل وجود داشت خوب.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید