نکند با انقلاب شناسایی شوند/ لزوم افشای دروغ و جنگ روانی دشمنان


ساعت: 14:28
تاریخ انتشار: 1401/03/15
کد خبر: 1843762

حجت الاسلام رحیم آبادی با تاکید بر اینکه باید همه آحاد جامعه را برای ظهور حضرت خوجت (عج) آماده کنیم و اجازه ندهیم که ضد انقلاب و دشمن با انقلاب هویت زدایی کنند، گفت: امروز باید دروغ ها را افشا کنیم. فریب و جنگ روانی دشمن.»

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش خاورستان، حجت الاسلام مهدی رحیم آبادی امروز در مراسم بزرگداشت شهدای 15 خرداد در بازار بیرجند، با بیان اینکه یکی از نکات کلیدی مقام معظم رهبری درباره امام خمینی (ره) این است که امام پس از اعلام شهدا حتی برای آن جنگیدند. وی اعلام کرد: یک وعده الهی این است که تا زمانی که مردم ولی خدا را در برپایی حکومت اسلامی یاری کنند، خداوند نصرت و نصرت این ملت و ملت را عطا خواهد کرد.

رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه سنت روشن خداوند بر این است که مردم در میدان حضور داشته باشند تا خداوند کمک کند تا بر مشکلات و معضلات فائق آییم، گفت: جهان اسلام تاکنون 13 کشته داده است. مردمان معصوم.غمگین

وی در ادامه با اشاره به اینکه همه مردم در طول تاریخ با اهل بیت(ع) دشمن نبوده اند، اما رعیت ناب نبوده اند، ادامه داد: آنچه تاکنون انقلاب را هدایت کرده است، حضور و نقش مؤمنان در اطاعت محض است. استان

حجت الاسلام رحیم آبادی با بیان اینکه ایمان واقعی به تابعیت ساده ولایت وجود نخواهد داشت، گفت: قبل از انقلاب برگزاری چندین جلسه شکایت از امام حسین (ع) ممنوع بود اما امروز به برکت نظام اسلامی. در همین راستا می بینیم که ده هزار عزاداری اهل بیت در شهرهای مختلف ایران و هزاران جلسه و هیئت در سراسر جهان به مناسبت انقلاب اسلامی ایران برگزار می شود.

وی با بیان اینکه امروز تمام امید دشمنان نارضایتی عمومی و اعتراضات مردمی است، افزود: این تحلیل که دشمن معتقد است از این طریق می تواند به اهداف خود برسد صد در صد اشتباه است که نشان می دهد مردم تلاش می کنند. “

رئیس دفتر ولی فقیه خراسان جنوبی در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه امروز مردم بیش از گذشته درگیر انقلاب هستند، گفت: در حال حاضر مردم درگیر انقلاب هستند.

حجت الاسلام رحیم آبادی با بیان اینکه همه باید خود را برای ظهور حضرت مهدی (عج) آماده کنیم، افزود: امام راحیل تمثال منتظر واقعی امام زمان (عج) بود، لذا تدبیر امام این بود که تدارک ببینند. زمینه ظهور حضرت مهدی (عج) است.

وی با بیان اینکه طبق روایات معصوم اگر کسی برای حکومت جهانی حضرت مهدی (عج) آماده شود، ثوابش برابر با هزار شهید خواهد بود، گفت: انقلاب اسلامی در حال گسترش است و خاک آن بزرگ می شود. برای حکومت حضرت مهدی (عج) آماده شد.

رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه باید همه آحاد جامعه را برای ظهور حضرت حجت (عج) آماده کنیم و نگذاریم ضد انقلاب و دشمن با انقلاب شناسایی شوند. ، گفت: دروغ گفتن، فریب دادن و افشای جنگ روانی دشمن.

حجت الاسلام رحیم آبادی با اشاره به اینکه دشمن برای رسیدن به اهداف خود ابتدا بین مردم و اولیای خود فاصله می گیرد و سپس با جنگ روانی و رسانه ای مردم را نسبت به اعتقادات خود بدبین می کند، خاطرنشان کرد: امروز هزاران اتاق فکر مخالف اسلام هستند که زمینه های لازم را فراهم می کند. خاک برای ظهور، توسط دشمنان تشکیل و کار می شود.

وی با بیان اینکه ترور ولایتمدار نقشه روشن دشمن برای فاصله انداختن بین ولایت و مردم پس از آن بود، گفت: بصیرت و هوشیاری پیام امام فقید به ماست، بنابراین باید بصیرت افزایی کنیم. دیگران غیر از خودمان

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید