هالک جعلی زیر شلاق انتقاد; عزیزم تمومش کن


ساعت: 11:04
تاریخ ارسال: 05/12/1401
کد خبر: 1887579

قهرمانان مبارز که به نوعی خود را متعلق به این جامعه ورزشی می دانستند به سمت او هجوم آوردند و به او حمله کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ هالک تقلبی موضوع روز ورزش در ایران است. شخصیتی گمنام که اساساً ورزشکار نیست، اما با ادعاهای عجیب و غریب و تصاویر فتوشاپی اغراق آمیز، فالوور جمع کرده و با استفاده از نفوذ شبکه های مجازی، خود را در جایگاه قهرمان قرار می دهد و خواهان حریف می شود. با این حال هالک قلابی رسوایی بزرگی در میدان نبرد به پا کرد و نشان داد که او حتی یک جنگنده پنبه ای هم نیست و تنها با کمک ادعاهای نادرست و حتی تصاویر نادرست تر، برای خود مغازه راه اندازی کرد.

هالک قلابی ایرانی در اولین نبرد رسمی به بدترین شکل ممکن شکست خورد به طوری که حملات زیادی در فضای مجازی علیه او شکل گرفت. از دست دادن هالک ایرانی در حالی بود که گوریل قزاق وارد بودMMA هرگز یک چهره شناخته شده.

پس از مبارزه ناموفق با فورد، هالک ایرانی در اولین مبارزه واقعی خود مقابل جومانوف آلمات باخیتوویچ معروف به گوریل قزاق در راند اول ناک اوت شد. غریبی با این مبارز قزاق در رینگ هیچ نشانه ای از یک مبارز واقعی نشان نداد و در کمتر از دو دقیقه به راحتی ناک اوت شد..

پس از رسوایی فرودگاه دبی با مرد ترسناک انگلیسی مارتین فورد، او در ماه گذشته تبلیغات زیادی برای مبارزه با گوریل قزاق انجام داد، اما مانند گونی برنج به رینگ انداخته شد تا یک رسوایی بزرگ دیگر آغاز شود.

پس از این نمایش شرم آور هالک قلابی، قهرمانان مبارزی که به نوعی خود را متعلق به این جامعه ورزشی می دانند، به او حمله کردند و به او حمله کردند که آبروی ایران و ایران را به سخره می گیرد و با این رفتارهای زننده و بی اساس، آبروی جامعه مبارز را از بین می برد.


5f1f4e2d d315 4dea 89b9 31ce1deb0d3d خبر خاکستری


پورشیب: نباید مثل هالک قلابی گوشی را به بچه ها بدهیم

ذبیح الله پورشیب قهرمان کاراته جهان درباره حضور مردی ملقب به هالک ایرانی در این مسابقات گفت: او نجنگید بلکه نمایشی به نمایش گذاشت. اصلا نباید در مورد این شخصیت صحبت کرد. کشور ما بزرگان زیادی دارد که در نقاط مختلف کشور از ورزش گرفته تا نقاط دیگر در جایگاه های بالایی قرار دارند. در همه جای دنیا به بزرگان کشورشان احترام می گذارند و سعی می کنند جایگاه بالاتری برای او بیابند. هالک قلابی می خواهد به هر شکل ممکن خودنمایی کند.

پورشیب ادامه داد: ورزشکاران کشورمان برای حضور در مسابقات بین المللی نیاز به تایید شورای برون مرزی دارند اما شاهد حضور یک هالک قلابی بدون مجوز با نام ایران در این مسابقات هستیم. نباید گوشی را به بچه هایی مثل او (خطاب به هالک ایرانی) بدهیم تا با آن بازی کنند و چنین اتفاقاتی بیفتد و به آبروی ما لطمه بزند.


45d0abaa 5350 44ad 826d ebce1488b52b خبر خاکستری


استاکی: به این تحقیر پایان بده!

علیرضا استاکی سرمربی تیم ملی بوکس که در تمرین ویژه امیرعلی اکبری مبارز سرشناس ایرانی در MMA بود درباره نمایش جعلی شرم آور هالک گفت: نمی دانم مبارزه او با آتش قزاقستان نمایشی بود یا کمدی، اما ورزش ایران تحقیر شد. در کشور ما با این همه قهرمان جهان و المپیک این سوال ها جا نیفتاده است. امیدوارم زود تموم بشه

وی با انتقاد از برجستگی هالک جعلی در فضای مجازی گفت: هر چقدر این رسوایی در فضای مجازی پخش شد، تمایز افرادی مانند دانیال شهبخش و امیرعلی اکبری برجسته نشد.

دیدگاهتان را بنویسید