هدف از اغتشاشات اخیر تحول جامعه بود/ ورود ستاد احیای به اصطلاح فساد اداری و ترک اقدامات


ساعت: 13:26
تاریخ انتشار: 1401/09/14
کد خبر: 1915851

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استانداری اصفهان:

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استانداری اصفهان با بیان اینکه هدف دشمن از ایجاد اغتشاشات اخیر در کشور، براندازی نظام نبوده، بلکه شجاعت امر به معروف و نهی از منکر از مردم بوده است. دولت با بیان یک سناریو گفت: دشمن برای رسیدن به اهداف خود سعی دارد با برداشتن حجاب و حجاب، عفت عمومی جامعه را بگیرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صاحب نیوز؛ نشست توجیهی جهاد با موضوع «بررسی مشکلات جاری کشور» به همت بسیج دانشجویی و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد میمه و با همکاری ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان، تشکیل جلسه داد. بسیج اساتید استان، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های آزاد اسلامی. در استان اصفهان و دانشگاه آزاد اسلامی در اردستان برگزار شد.

سخنران ویژه این نشست که به صورت مجازی و به مناسبت روز دانشجو برگزار شد، حجت الاسلام محسن مظاهری دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان بود.

این مسئول سخنان خود را با پرداختن به مبانی علمی کنترل آزادی انسان آغاز کرد و با بیان اینکه در انسان شناسی می توان ثابت کرد که انسان موجودی است که اگر آزادی مطلق داشته باشد، می خواهد همه چیز را در اختیار داشته باشد. فقدان قانون، ما باید همیشه شاهد نزاع، درگیری و قتل بین بشر باشیم.

وی بر این باور است که این مبنا عامل این مشکل است که در همه کشورها از جمله کشورهای اروپایی پلیس خود را بسیار قدرتمند سازماندهی می کنند و از قضا مانند کشور ما که پلیس در حوزه های مختلف از جمله امنیت اخلاقی حضور دارد همچنین در این کشورها حتی در زمینه کنترل امنیت اخلاقی نیز پلیس ماموریت هایی دارد، همانطور که در ماه گذشته شاهد بودیم که زنی که در یک تجمع ضدایرانی در هلند نیم تنه خود را برهنه کرده بود، توسط پلیس هلند به دلیل رعایت نکردن قانون دستگیر شد. با قانون امنیت اخلاقی

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان با اشاره به اهمیت حفظ حکومت اسلامی به عنوان مترقی ترین حکومت مدنی بشریت، ضامن حفظ جامعه اسلامی را حفظ آن می داند. ارزش‌ها و شعائر حکومتی گفت: اگر حکومتی نتواند شعائر خود را حفظ کند و در جامعه تجلی پیدا کند، حاکمیت اجتماعی آن زیر سؤال می‌رود، بنابراین دشمن سعی می‌کند حجاب را که بارزترین مناسک دینی است، از جامعه بگیرد. .

حجت الاسلام مظاهری با بیان اینکه شاخص همه ارزش های دینی عفاف عمومی است، اظهار داشت: حجاب در قله عفاف عمومی در جامعه قرار دارد و به همین دلیل است که امام خمینی رحمه الله پس از آن بسیار مهم بوده است. انقلاب بر قانونی شدن حجاب در جامعه تا تصویب حجاب به عنوان قانون در کشور تاکید کرد.

این سخنران معروف تصریح کرد: در بحث حجاب، آنچه از نظر شرعی حرام است نباید در عرصه عمومی جامعه ظاهر شود و رعایت این اصل موجب ثبات عمومی جامعه می شود در حالی که دشمن می خواهد در عرصه عمومی جامعه اختلال ایجاد کند. جامعه را به سوی شهوترانی سوق می دهد و برای این منظور نسل جوان و دهه هفتاد، هشتاد و نود را هدف قرار می دهد.

وی تاکید کرد: دشمن برای رسیدن به این هدف دومینویی طراحی کرده است که اولین قدم آن رفع حجاب و گام دوم رفع حجاب است.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان گفت: طرح جدید امنیت اخلاقی پلیس از ابتدای خردادماه امسال آغاز شده است که طی آن زنان با حجاب های نامتعارف و زننده با خودروهای پلیس به مکان های تعیین شده اعزام می شوند. برای برگزاری کلاس راهنمایی در مورد لزوم حفظ حجاب از نظر شرعی و شرعی و عرف بحث و گفتگو شد و حتی در مواردی بحث و مناظره دو طرفه صورت گرفت و در نهایت در دعوت از خانواده هایشان به خانواده هایشان تحویل داده شد.

حجت الاسلام مظاهری گفت: طرح جدید پلیس امنیت اخلاقی بسیار موفقیت آمیز بود تا اینکه در بررسی ها مشخص شد که بیش از 85 درصد از 7000 مورد گزارش شده رفتار شنیع و غیرمتعارف خود را تکرار نکرده اند.

این خطیب دینی در خصوص پرونده مهسا امینی نیز به فیلم های موجود از حضور وی در فرماندهی انتظامی اشاره کرد و با تشریح کامل پوشش و حجاب نامناسب وی، دلیل هدایت وی را برای امنیت اخلاقی به ساختمان پلیس بیان کرد و اظهار داشت: با پلیس امنیت اخلاقی و برخورد فیزیکی با مهسا امینی که توسط دوربین های امنیتی ثبت شده است و عارضه ای که برای وی پیش آمده به دلیل بیماری خود شخص بوده است.

دبیر ستاد احیاء و نهی از منکر استان معتقد است که شیوه جدید گشت هدفمندی با حفظ عفت عمومی روشی موثر برای حفظ فضای عمومی جامعه است و دلیل هدایت را همین عامل می داند. پاتک در اغتشاشات اخیر مورد هدف دشمن قرار گرفت.

حجت الاسلام مظاهری گفت: هدف دشمن از ایجاد اغتشاشات اخیر در کشور، براندازی نظام نبود، بلکه شجاعت امر به معروف و نهی از منکر و توصیه به مردم و دولت به رعایت قانون بود. و بعد از این افراد باید جدی تر باشند و باید به میدان بیایند و اشتباهات شرعی و شرعی را شفاهی گوشزد کنند و بدانند که در این زمینه مورد حمایت قانون هستند و ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر نهی از منکر نیز از این حرکت دفاع خواهد کرد.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان با بیان اینکه این ستاد ماموریت های دیگری از جمله اقدامات خود در رابطه با امر به معروف، مفاسد اداری، ترک اداری، اختلاس و… دارد. و غیره. .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید