هدف: تصدی ریاست مجلس / انتقاد تند از کلیباف نماینده نزدیک به جبهه پایداری

هدف: تصدی ریاست مجلس / انتقاد تند از کلیباف نماینده نزدیک به جبهه پایداری

روز جدید نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی می گوید: صد در صد اقدامات رئیس مجلس برای حفظ و ایجاد بن بست در تصویب «طرح حفاظت» غیرقانونی و بی مزه است.

بیژن نوباوه وطن، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به اینکه برخی معتقدند طرح هایی مانند طرح حفاظت از آثار و طرح آثار باستانی با حمایت جبهه پایداری به مجلس ارائه می شود، گفت: جبهه پایداری، صد در صد دروغ می گویند. این صحبت ها ناشی از جریانی در مجلس است که بیشتر از هیئت رئیسه نشات می گیرد.

وی افزود: واقعیت این است که کمیته ای که درگیر بررسی طرح حفاظت است از همه کمیته ها تشکیل شده است و مهمتر از همه این است که مجلس یک فضای قانونی است مگر اینکه بتوانیم بگوییم قانون را در فضای واقعی می خواهیم و ما در فضای مجازی قانون نمی‌خواهیم، ​​بنابراین این موارد ربطی به جبهه پایداری و غیره ندارد، زیرا طرحی مانند «طرح حفاظت» شورای سایبری شامل دولت و قوه قضائیه می‌شود.

نوباوه با اشاره به علت این گونه پیش بینی ها در مجلس علیه جبهه پایداری، گفت: در واقع گفتن مطالبی مانند حمایت جبهه پایداری از طرح دفاعی فرافکنی است.

این چهره نزدیک به جبهه پایداری در پایان می‌گوید: «عده‌ای فکر می‌کنند که گفتن چنین حرف‌هایی برای برخی از افراد حاضر در جبهه سرمایه اجتماعی است، اما از سوی دیگر می‌خواهند سرمایه اجتماعی از بین نرود و چنین قانونی به موقع تصویب نشود. یعنی صد در صد اقدامات رئیس مجلس برای توقیف و بن بست در تصویب طرح حفاظت موضوعی غیرقانونی و سلیقه ای است.

دیدگاهتان را بنویسید