هدف عمومی صهیونیست ها تخریب مسجد الاقصی است


ساعت: 23:46
تاریخ انتشار: 1401/03/09
کد خبر: 1842712

رهبر انصارالله یمن تاکید کرد که حمله صهیونیست ها به مسجد الاقصی اقدامی مقدماتی برای دستیابی به اهداف عمومی آنها در تخریب مسجد الاقصی بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید عبدالملک بدرالدین الحوثی، رهبر جنبش انصارالله یمن که میزبان قبایل دمار است، از نقش این قبایل در این مرحله از تاریخ کشور تمجید کرد.

شبکه خبری الحوثی به نقل از الحوثی اعلام کرد که امنیت باید در همه شهرهای استان دمار حاکم باشد و امیدواریم که مردم استان نقش مهم و مهمی در سطح ملی ایفا کنند.

وی همچنین درباره راهپیمایی موسوم به «راهپیمایی پرچم رژیم صهیونیستی» در قدس اشغالی گفت: حملات صهیونیست های یهودی به مسجد الاقصی تحریک آمیز بود و پیامی برای همه مسلمانان داشت. تهدید صهیونیسم یهود تهدیدی برای همه مسلمانان و معطوف به مقدسات امت اسلامی است.

رهبر انصارالله ادامه داد: این حمله اقدامی مقدماتی برای دستیابی به اهداف عمومی آنها در تخریب مسجد الاقصی است. ما به طور جدی اعلام کرده ایم که بخشی از معادله ای هستیم که سید حسن نصرالله اعلام کرده است».

وی خاطرنشان کرد: اگر ملت [اسلامی] عدم رعایت حقوق فلسطین و الاقصی به معنای توانمند ساختن دشمن برای شروع توطئه های خود است. لابی یهودی نیز برنامه هایی برای هدف قرار دادن امت اسلامی دارد.

عربستان و امارات پرچمداران نفاق هستند

الحوثی در بخشی دیگر از سخنان خود روابط برخی کشورها با رژیم صهیونیستی را عادی کرد و گفت: امروز عربستان و امارات پرچمداران نفاق هستند. هدف حمله به یمن نیز این است که دشمن اسرائیلی بتواند همه موانع و مشکلات را برطرف کند.»

وی با تاکید بر اینکه کنترل کامل و مستقیم بر منابع و امکانات مسلمانان هدف آمریکا و اسرائیل است، گفت: جنایتکاران صهیونیست در ریاض و امارات به نام دین پذیرفته شده اند. هنگام سازش با یهودیان [صهیونیست] آنها متحد هستند، آنها با مجاهدین فلسطینی دشمنی می کنند.

رهبر انصارالله با اشاره به اینکه دشمن اسرائیلی جرأت حمله مستقیم به یمن را نداشت و بیش از پیش ناتوان بود، آن را یک ماجراجویی خطرناک خواند. او گفت: «اگر اختلاف زبان نبود، رسانه های امارات سعودی با رسانه های اسرائیلی تفاوتی نداشتند.

به نقل از الحوثی، آمریکا و اسرائیل نمی خواهند متحمل خسارات مادی و تلفات انسانی شوند، بلکه منافقان احمق هستند. [به جنگ] آن ها رانندگی میکنند. منافقین به عنوان امنیت در پایگاه آمریکایی فعالیت می کنند.

هر آتش سوزی در یمن موقتی است

وی گفت: «مردم یمن به بردگی در برابر دشمنان تسلیم نخواهند شد. [یمن] آنها این کار را کردند، واقعیت و پرخاشگری خود را نشان دادند. دشمنان در همه سطوح به سمت کشور می روند و زمینه را برای تنش در مرحله بعدی آماده می کنند.

رهبر انصارالله هرگونه آتش بس در کشور را موقتی خواند و گفت: دشمن در حال تدارک نظامی و توطئه های اقتصادی و سیاسی است. ما همچنین باید این توطئه ها را تا حدودی در همه زمینه ها خنثی کنیم».

الحوثی با اجتناب از بحران جهانی غذا گفت: جهان به دلیل توطئه های آمریکا، اسرائیل و غرب با بحران غذایی مواجه است. دشمنان برای ایجاد بحران غذایی، چین را مجبور به توقف صادرات محصولات به برخی کشورهای کشورهای اسلامی می کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید